Mijn H&M wishlist!

Poeh, wat is het lang geleden dat ik over H&M geschreven heb! Iets meer dan een maand geleden schreef ik er bijna iedere week wel een stukje over (bijv. onder nieuwe collectie, musthaves of mijn wishlist), maar dat is nu toch al heel lang geleden. Wel liet ik jullie laatst mijn H&M bestelling zien die ik had binnengekregen (klik), maar dat was het ook. H&M is een van mijn favoriete winkels én webshops, en daarom vind ik er ook altijd wel iets wat ik leuk vind. En die items laat ik in dit artikel aan jullie zien, dus hierbij mijn wishlist! Enjoy!
Kijk voor prijzen snel verder...

1: €9,95
2: €9,95
3: €14,95
4: €12,95
5: €24,95
6: €29,95
7: €5,95
8: €7,95
9: €7,45
10: €9,95
11: €3,95
12: €6,95

Ik wil voor nu, nu het steeds kouder is, nog wat meer warme truien hebben, zoals je kunt zien. Deze 3 vind ik wel erg leuk, ook lijken ze me erg warm. Die bordeauxrode heb ik al heel erg lang op het oog, maar er is steeds iets wat me tegenhoudt om 'm te kopen, soms ben ik blut (haha, dat gebeurt nog wel eens) en een andere keer zie ik weer wat anders dat ik veel leuker vindt en wat voorgaat op zo'n moment... Je ziet ook een paar sleehakken, die ik ook al een tijdje wil. Deze van H&M vind ik erg gaaf, ik vind het alleen wel jammer dar hier geen veters op zitten, want naar mijn mening vind ik dit nét wat mooier. Die kimono heb ik de laatste tijd al heel veel zijn voorbij komen, maar ik weet niet echt wat ik er van vind. Aan de ene kant van ik 'm erg mooi, maar aan de andere kant vind ik 'm niet zo. Toen ik laatst zag dat Joyce 'm aanhad in een filmpje vond ik 'm toch ook wel heel leuk staan, dus daarom heb ik 'm wel op mijn wishlist gezet. Die nagellakjes vind ik ook alllemaal erg leuk, vooral het setje. Echt iets voor de feestdagen!

Wat staat er momentueel op jou H&M wishlist? En heb jij de laatste tijd nog wat leuks geshopt bij de H&M? Ik ben benieuwd!

Liefs, Myrthe.