Essence LE; Crystalliced

In dit artikel laat ik jullie een LE collectie van Essence zien die in januari en februari van 2011 uitkomt, namelijk Crystalliced. Ik vind de verpakking en kleuren van deze limited edition erg mooi, helemaal mijn ding! De collectie bestaat uit delicate pasteltinten, subtiele glinstereffecten en coole texturen, om de winter tot de mooiste tijd van het jaar te maken voor je make-up. Kijk maar snel verder naar de producten die in de collectie zitten...




















 -Glitter Froster, verkrijgbaar in 01 Frosted Champaign en 02 Diamond Dust, €2,79 per stuk -

- Ligloss, verkrijgbaar in 01 It's a snow-woman's world, 02 Diamond dust en 03 Ice crystals on my window, €1,79 per stuk -

- Liquid eyeshadow, verkrijgbaar in 01 It's a snow-woman's world, 02 Ices eyes baby, 03 Ice crystals on my window en 04 Iced age reloaded, €2,29 per stuk -



- Liquid Highlighter, €2,49 -

- Snow Flake Mascara Topper, €2,49 -

- Nagellak, verkrijgbaar in 01 It's a snow-woman's world, 02 Ice crystals on my window, 03 Iced age reloaded, 04 Ice eyes baby en 05 Frosted champaign, €1,79 per stuk -

- Nagelstickers, €1,29 -

Zoals ik al zei, vind ik de collectie erg mooi en ben ik ook al van plan om een aantal dingetjes te kopen. Op mijn wishlist staan sowieso een lipgloss en wat nagellakjes. En wat staat er op jouw wishlist, en wat vind jij van deze collectie?

Liefs, Myrthe.