Mijn Sinterklaas cadeautjes!

Ik weet dat het al erg lang is geleden dat Sinterklaas in Nederland was, maar toch wil ik mijn gekregen cadeautjes nog even laten zien. Doordat mijn nicht de week ná Sinterklaas weer terugkwam uit Brazilië en ook Sinterklaas mee wilde vieren, vierde onze familie het namelijk een week later, en daardoor laat ik het nu ook zo laat aan jullie zien. Maar in ieder geval, kijk maar mee naar mijn gekregen cadeautjes van Sinterklaas!

Iets wat ook op mijn Sinterklaas wishlist stond, is dit leuke boek; Wreck This Journal! Ik kende het boek al een tijdje, maar eigenlijk was ik 'm ook al erg snel vergeten. Een vriendin van me heeft dit boek ook, en toen ze ze 'm meenam naar school, wist ik ineens weer waarom ik 'm zo graag wilde hebben, want hij is echt geweldig! Er staan allemaal opdrachten in het boek wat je er mee kunt doen om 'm helemaal kapot te maken. Zoals de opdracht hierboven, maak een plotselinge, verwoestende, onvoorspelbare beweging met het dagboek. Ook staan er dingen in als; neem dit dagboek mee onder de douche en andere grappige opdrachten. Ik heb nog niet zo heel veel dingen gedaan, maar daar gaat zeker verandering in komen!

Ook kreeg ik een heel schattig fotolijstje van stof. Ik vind de print erg leuk, zo cute! Deze foto met rozen zat er standaard in, ik moet nog even kijken voor een nieuwe foto die ik erin doe.

Iets waar ik ook heel erg blij mee ben, is mijn Heat Rush parfum! Deze wilde ik al erg lang, en ik ben echt blij dat ik 'm nu eindelijk heb. Zoals jullie al zagen in mijn Christmas wishlist heb ik nu Heat gevraagd, want daar ben ik nu ook wel erg benieuwd naar. Alleen de verpakking van Heat Rush al, prachtig toch?

Voor Sinterklaas vroeg ik cadeaubonnen van H&M of Kruidvat, maar dit is nog veel leuker! Dit is namelijk een cadeaubon t.w.v. €12,50 die je aan meer dan 2.300 winkels kunt besteden. O.a. Kruidvat en Douglas dus. Ik weet nog niet waar ik dit voor ga gebruiken, maar ik denk wel voor iets speciaals, dus niet iets van Kruidvat ofzo. Hebben jullie ideeën?

Ook kreeg ik dit houten bakje, waar je dingetjes in kunt bewaren. Ik weet niet zo goed wat ik er dan in ga doen, maar ik verzin er vast wel wat voor. Op de bovenkant zie je ook wat details, leuk!

Ook kreeg ik een setje met 6 neon nagellakjes, heel leuk! Ik weet niet of ik deze lakjes veel ga gebruiken, omdat ik niet zo veel van neon houd, maar ze komen zeker goed te pas bij bijv. nail-art.

Ook kreeg ik een heel schattige fonduesetje, hoe leuk! Dit is speciaal voor chocoladefondue, maar je kunt het natuurlijk ook voor kaasfondue etc. gebruiken. Er zitten ook twee kleine, schattige vorkjes bij met een hartje. Hier ben ik echt heel blij mee, ik heb 'm nog niet geprobeerd, maar dat wil ik wel erg graag doen!

Stiekem heb ik deze CD niet gekregen van Sinterklaas, maar van mijn zusje! We hadden namelijk beide de CD van Birdy gevraagd en zij had ´m gekregen. Ik was natuurlijk gelijk heel jaloers, dus toen we thuis waren hebben we ´m gelijk even gekopieërd, dus nu heb ik ´m ook! Ik heb natuurlijk niet de mooie voorkant van de ´echte´ CD, maar dat maakt me niet zoveel uit. De liedjes zijn hetzelfde, en daar gaat het om vind ik. (;

Tot zover de dingetjes die ik heb gekregen van Sinterklaas. Ookal is het al een tijdje geleden dat ik ze heb gekregen, ik ben er nog steeds erg blij mee, vooral het Heat Rush parfum gebruik ik erg vaak, net zoals Wreck This Journal. De CD van Birdy staat ook dagelijks op, love it!

Wat hebben jullie gekregen met Sinterklaas en wat vinden jullie van mijn gekregen cadeautjes?

Liefs, Myrthe.