Mijn H&M bestelling!

Het is al best lang geleden dat ik liet weten dat ik iets had besteld bij H&M. Ik was het inmiddels al weer een beetje vergeten (oeps!), maar toch had ik al foto's gemaakt en wilde ik jullie toch nog even dit laten zien aan jullie. Kijk maar mee!



De bestelling kwam in een grote zak met daarop het logo van H&M, zoals altijd. Ik had 3 kledingitems besteld (een poederroze blouse, een hempje en een vestje) en nog 2 make-up items; een liquid eyeliner en een paars nagellakje. Gelukkig zat alles er ook in wat ik ook had besteld, want dit is soms wel eens anders bij H&M. Dan zit er bijv. een ketting bij i.p.v. het nagellakje bijvoorbeeld, gelukkig was dit deze keer niet zo!

Ik begin even met de make-up items. Er is wel een H&M bij mij in de buurt, maar, omdat ze daar jammer genoeg geen make-up verkopen, moet ik hier van wel iets op de site bestellen of naar een andere H&M gaan. Dan moet ik wel voor de tweede optie gaan, want een andere H&M ligt met de auto zo'n 3 kwartier verderop. Het paarse nagellakje had ik al een tijdje op het oog, en ik besloot om 'm er gewoon bij te doen omdat ie zo goedkoop was. Het is een erg mooie donkerpaars kleurtje, zo'n kleurtje had ik nog niet. Ok kocht ik een liquid eyeliner, omdat ik hier wat mee wil oefenen. Eyeliner aanbrengen is voor mij gewoon nog steeds best moeilijk, en met een liquid liner vind ik dit toch weer net wat makkelijker om te doen.

Op de foto's hierboven kunnen jullie de kleur van het lakje nog net wat beter zien. De namen van de lakjes van H&M zijn altijd heel simpel, maar dat is ook wel weer handig. Zoals je kunt zien, heet dit paarse lakje Plum. Toepasselijk dus (hihi). H&M paars nagellakje, €0,95.

Deze liquid eyeliner vind ik erg fijn werken, zoals je ook al aan de swatch kon zien. De eyeliner is midden zwart, niet pikzwart maar gelukkig ook niet te licht. Hier hou ik wel van, zo oogt dat ook niet te streng op je oogleden. Ik vind liquid eyeliners sowieso erg fijn voor gebruik, hier kan ik altijd strakkere en nettere lijnen mee trekken dan met een fluidline. H&M Liquid Eyeliner, €3,95.

Nu gaan we verder met de kledingitems. Zoals ik al zei bestelde ik een blouse, vestje zonder mouwen, en een top. Die laatste twee items zaten ook in de Express Yourself collectie. Deze items vond ik echt te jammer om te laten liggen, want het zijn beide dingen die ik zelf erg vaak draag. En omdat ik ook 50% korting kreeg op een artikel naar keuze, was de keus al helemaal makkelijk.

Waar ik het meest blij mee ben, is mijn poederroze blouse. Deze wilde ik al een tijdje, maar ik kon 'm niet meer vinden in de winkel en ook was ie steeds uitverkocht op de webshop. En natuurlijk net toen ik een bestelling had geplaatst, was ie er weer! Maar gelukkig kon ik 'm er nog even snel bij zetten. Zo blij was ik! En nu nog steeds, gelukkig past ie (want daar twijfelde ik nog over), en ik heb 'm dan ook al vaak gedragen. H&M Poederroze blouse, afgeprijsd naar €7,95

Ten eerste deze top met een strik. Op de strik zitten ook rondjes die een andere stof hebben (dit klinkt heel raar, maar hier bedoel ik mee dat de rondjes die op de strik zitten van een andere stof zijn gemaakt dan de top zelf). Ik heb deze top al vaak gedragen en dan gecombineerd met mijn nieuwe zwarte vestje van de H&M (zie foto's hierboven), een zwart vestje met lange mouwen of met een blazer. H&M Top, €9,95

Dit zwarte vestje kon ik niet zo heel goed op de foto krijgen, dus vandaar dat je op de bovenste twee foto's niet zo goed kunt zien wat voor vestje het is. Ik heb 'm even over mijn top met strik aangedaan (zoals je op de laatste foto kunt zien) en dit vind ik ook best leuk staan. Ik vind het alleen jammer dat ik 'm de laatste tijd nog nauwelijks heb gedragen, omdat het nu gewoon geen weer voor dit vestje is. Maar in de lente/zomer als het weer een stuk warmer wordt, ga ik 'm zeker veel dragen, denk ik! H&M Zwart vestje €6,95

Wat vinden jullie van mijn H&M bestelling en heb jij de laatste tijd nog wat leuks geshopt bij H&M?

Liefs, Myrthe.