OOTD #4 - Feel The Autumn

Vandaag heb ik weer eens een outfit voor jullie! Laatst liet ik dit shirt ook al in een shoplog zien en ik heb er gelijk een outfit mee gemaakt, dus deze outfit is alweer vann een tijdje geleden. Ik vind dit een echte herfstoutfit en nu  het nog kan, heb ik 'm de laatste tijd erg veel gedragen. De chino broek heb ik al best lang, love it! Klik op ´lees meer´ om meer te zien...


Zwart hempje @H&M - Bruine top @H&M - Zwart vestje @H&M - Chino @Zara - Zwarte laarsjes @Schuurman Schoenen - Uilenketting @H&M

Oeh, dit is wel een heel erge H&M outfit, zeg! Nouja, dat moet soms ook wel eens kunnen, vind ik. Best raar, vorig jaar had ik nog helemaal niet zo veel kleding van H&M, en nu bestaat mijn halve kledingkast eruit. Oeps, dat is wel heel erg snel gegaan! Maar, wat vinden jullie van mijn outfit? En willen jullie wel vaker een outfit zien (aangezien ik dat niet zo vaak doe, hihi)? Ik ben benieuwd naar de comments!

Liefs, Myrthe.