Website; Topvintage + reviews

Een tijdje geleden kreeg ik een mailtje van topvintage.nl of ik wel wat sieraden wilde hebben voor een artikel en dat ik daar evt. ook een winactie mee kon doen. Natuurlijk wilde ik dat! Ik kreeg het pakketje al vrij snel binnen en ik heb toen gelijk even een filmpje opgenomen waarin ik de sieraden (en andere dingen) laat zien. Maar, het wil maar niet lukken met het uploaden (heel jammer!) dus doe ik het maar even met foto's, dat kan net zo goed. Maar eerst wil ik jullie een stukje vertellen over de webshop zelf, lees maar mee!

Topvintage is een webshop die nu zo'n 4 jaar bestaat. En nu is Topvintage inmiddels uitgegroeid tot een van de bekendste Retro Boutiques van Europa. Topvintage is een webshop die van alles verkoopt; badmode, kleding, sieraden, schoenen en meer. Topvintage staat vooral erg bekend om de grootste en meest gevarieerde online collecties in Europa in exclusieve retro kleding geïnspireerd op de jaren 40, 50 en 60. Zo vind je er allemaal mooie retro jurkjes die op dit moment helemaal in de mode zijn. Maar ook de rest van de dingen die Topvintage verkoopt op hun webshop is allemaal erg mooi en van goede kwaliteit. Ook heeft Topvintage al eens een prijs gewonnen, namelijk de Nationale Thuiswinkel Award voor Beste Webwinkel Damesmode 2011. Zeker iets om trots op te zijn, want dit verdient Topvintage zeker! Nu genoeg gepraat, als je nog meer wilt weten over Topvintage, kijk dan even op hun webshop bij de knop 'over ons'. Nu op naar de dingetjes die ik heb gekregen!

Mijn producten van 'Topvintage'

Hierboven zie je de 7 spulletjes, namelijk 2 chocolaatjes, 3 kettingen en 2 lipbalms. Superlief dat ik er ook nog 2 chocolaatjes heb bijgekregen, heel leuk! Ze waren heel lekker (haha). De spulletjes zaten verpakt in een (redelijk) grote, witte doos, zoals je op de allereerste foto kon zien. Simpel, maar netjes. Ook zaten de spulletjes goed verpakt, wat ik ook wel belangrijk vind, omdat het natuurlijk niet best is als een van de sieraden kapot was gegaan.

Superlief dat er ook twee chocolaatjes bij zaten, leuk zeg! Dat vind ik ook altijd wel fijn, als er net wat specialere dingetjes bij zitten, zo leuk om te zien als je het pakketje dan open maakt... De chocolaatjes zijn trouwens van Côte D'Or, heerlijk!

Voor zover ik weet verkoopt Topvintage geen beauty -en verzorgingsproducten, maar toch kreeg ik er 2 lipbalms bij. Een van deze twee lipbalms ga ik binnenkort ook verloten, dus dan heb je een echte unieke lipbalm, omdat deze niet wordt verkocht op de webshop. Ik vind de lipbalm erg lekker ruiken naar kokos, en ook is ie´ erg verzorgend. De verpakking vind ik erg simpel met de witte achtergrond, maar dat is toch ook wel erg fijn en netjes. Je kunt duidelijk zien dat de lipbalm van Topvintage komt, handig!

Deze twee kettingen zaten verpakt in deze twee mooie, paarse zakjes. Fijn dat het zo goed word verpakt, en dat de verpakking ook nog eens erg mooi is. Deze zakjes ga ik zeker bewaren, je kunt er natuurlijk ook andere dingen in bewaren of hier wat kleine cadeautjes in doen voor je vriendin als die bijvoorbeeld jarig is. Dat is soms net wat leuker als dat er cadeaupapier omheen zit...

Zo´n soort ketting had ik nog nooit in het echt gezien, een schoen (oftewel laars)! De laars heeft erg mooi details, je ziet veel glinstersteentjes en bloemetjes op de laars zitten. Ook is de ketting vrij lang, dat vind ik ook altijd wel een pluspunt bij kettingen. Ik hou gewoon niet zo van de korte kettingen (van sommige wel hoor, bijv. als het een heel opvallende ketting is hou ik er juist wél van). De ketting is voor €14,95 te koop, klik hier om ´m te bekijken op de website.

Je moet weten dat ik heel erg van uilenketting houd, dus toen ik zag dat er ook een uilenketting bij zat, was ik helemaal blij. Toevallig had ik deze ketting al wel (ook ooit een keer gewonnen op een blog van Topvintage, heel toevallig), maar dat maakt me niet zoveel uit. Toevallig was die andere uilenketting een tijdje geleden ook kapot gegaan, dus dan komt dit wel heel mooi uit. De ketting is voor €9,95 (eerst €16,95, nu afgeprijsd!) te koop, klik hier om ´m te bekijken op de website.

Het laatste wat ik kreeg, is dit grijze zakje met daarin ook weer een ketting. Deze ketting is vrij kort, maar ook wel echt een eye-catcher, wat ik er zelf erg mooi aan vind. Kijk maar mee naar deze mooie ketting...
Ik kon de ketting niet heel goed op de foto krijgen, maar ik hoop dat jullie toch een beetje een beeld hebben van hoe de ketting eruit ziet. Het is een schakelketting met aan die ketting munten, blaadjes (ze lijken ook wel wat op veren) en er tussenin hangen fijne kettinkjes. Ik vind de ketting zelf erg mooi, ook zeker leuk om te winnen. Maar over die winactie kunnen jullie binnenkort lezen... De ketting is voor €19,95 te koop, klik hier om ´m te bekijken op de website.

En dit was ´m alweer! Ik ben heel blij met mijn gekregen spulletjes en ik ga ze zeker nog vaak dragen. Vergeet zeker even niet een kijkje te nemen op Topvintage, want naast deze kettingen zijn er nog een boel andere dingen te koop. Laat zeker even achter wat jij van de webshop vind en of jij er al eens wat hebt besteld!

Liefs, Myrthe.