Fashion; Christmas Outfits

Aaah, morgen en overmorgen is het Kerst! Hebben jullie er ook zoveel zin in als ik? Eigenlijk weet ik nog niet echt wat ik aan ga doen, omdat ik niet echt speciaal een outfit heb gekocht voor dit jaar. Soms doe ik dit wel, maar andere jaren niet, omdat ik dan bijvoorbeeld nog iets in mijn kast heb liggen wat ik nog nooit heb gedragen. Dit jaar ga ik gewoon voor een jurkje met een blazer denk ik, maar om nog wat meer inspiratie op te doen, heb ik wat outfits op Lookbook opgezocht voor Kerst. Kijk maar mee!



Bron foto's: Lookbook

Dit zijn dus mijn inspiratiefoto's voor Kerst! Zoals jullie al konden zien is niet iedere outfit geschikt voor Kerst, maar ik heb gewoon alles bij elkaar gegooit wat ik leuk vond (haha). Mijn favorieten zijn outfit 1, 4, 6, 9, 10, 11, 15 en 16. Een heleboel dus, ze zijn ook allemaal zo leuk!

Welke outfit vind jij het leukst voor Kerst en weet jij al wat je aan gaat doen met Kerst?

Liefs, Myrthe.