8x Creamy Blushes

Wat op dit moment hoog op mijn wishlist staat, is een creamy blush. Dit komt mede door MacBarbie07 waarvan je heel veel positieve verhalen hoort over die van Maybelline. Het leuk me leuk om hier speciaal een artikel aan te wijden, omdat je creamy blushes de komende tijd vast nog meer zult zien.

 1) Bobbi Brown 2) Too Faced 3) Max Factor 4) Maybelline 5) Elizabeth Arden 6) MAC 7) Clarins 8) Stila via Sephora

Creamy blush nummertje 4 is dus de blush waar MacBarbie07 het steeds over heeft. Creamy blushes zijn erg fijn in gebruik (doordat ze creamy zijn natuurlijk), maar ook hebben ze meestal een betere pigmentatie dan een blush in poedervorm, plus dat ze ook vaak langer blijven zitten. Nog een voordeel is, is dat creamy blushes op je gezicht vaak ook veel natuurlijker lijkt dan een blush in poedervorm...

Nu ben ik helemaal om en wil ik er graag eentje kopen, die van Max Factor of Maybelline lijkt me wel wat, bij de rest van de blushes hierboven ligt de prijs toch wat hoger. Ik heb die van Maybelline alleen nog niet gespot in Nederland, misschien dat ie in het voorjaar in de winkels komt te liggen? Voor de rest weet ik dat ELF en NYX ook creamy blushes in het assortiment hebben, ook voor niet al te veel geld.

Wat vind jij van creamy blushes en welke blush is jouw favoriet?

Liefs, Myrthe.