Herinnering; winactie Topvintage.nl!

Weten jullie nog dat ik vertelde over de webshop Topvintage? Van de webshop kreeg ik een paar sieraden + 2 lipbalms thuis gestuurd om uit te testen (klik) en even later volgde er ook een winactie (klik). In dit artikel wil ik jullie herinneren van die winactie, omdat ik er de laatste tijd weer veel nieuwe volgers bij heb gekregen die ik ook de kans wil geven om mee te doen. Dus, wat kon je ook alweer winnen?

Bekijk het filmpje maar:



Nu nog eens de voorwaarden om mee te doen op een rijtje;
- Volg me met Bloglovin
- Laat een reactie achet met daarin dat je meedoet
- Vul een geldig e-mailadres in het juiste kopje, zodat ik de winnaar kan mailen
- De winnaars worden gekozen via random.org

Je kunt nog meedoen tot vanavond (20 januari) tot 23:59, overmorgen wordt de winaar bekend gemaakt. Als je nog niet meedeed, kan je hier ook gewoon je reactie achterlaten bij de comments, je hoeft hiervoor niet speciaal naar het 'originele' winactie artikel.

En, doe jij al mee? En heb jij op dit moment ook een winactie op je blog? Laat 'm dan ook hier achter in de comments!

Liefs, Myrthe.