In de spotlight; Glas Hangers + kortingscode!

Ik heb een nieuwe rubriek bedacht! Vanaf vandaag komt er elke week (of om de twee weken) een artikel online waarin ik een webshop in de spotlight zet. Ik heb hier nog geen vaste dag voor, maar ik zie wel welke dag me goed uitkomt. Wanneer ik dat weet, krijgen jullie dat natuurlijk zo snel mogelijk te horen! De eerste webshop die ik in de spotlight ga zetten is Glas Hangers, een erg leuke webshop die allemaal hangemaakte sieraden verkoopt. Wat heel leuk is aan deze sieraden, is dat ze allemaal erg uniek zijn. Dit komt doordat een sieraad eenmalig wordt gemaakt, zodat je verzekerd bent van een exclusief sieraad.

Ook komen er continu nieuwe sieraden in de webshop, dit komt doordat glas zo'n schitterend en veelzijdig materiaal is. Ook valt de prijs van de sieraden erg mee, terwijl de sieraden wel van het mooiste en beste (!) glas zijn gemaakt. Wat ook een groot voordeel is aan Glas Hangers, is dat alle briefpost (dus geen pakketpost) naar Nederland en België (dus de overige landen niet) gratis wordt verzonden. Verder kun je heel gemakkelijk betalen bij Glas Hangers, je kunt betalen via een overschrijving per bank, PayPal en iDeal (alleen als het minimumbedrag €7,50 is en dit geldt alleen voor Nederlandse rekeninghouders). Ook staat Glas Hangers in het voorjaar op markten en braderieën, maar daarvoor moet je even op de webshop kijken. Hieronder laat ik wat sieraden zien die zeker mijn favorieten zijn.

Leuk of niet? Ik vind in ieder geval van wel! Ik vind die sieraden met eten er op vooral erg schattig, zo leuk om aan je arm te hebben hangen of aan je tas/mobiel! Maar ook vind ik het erg leuk dat de webshop ook glashangers met naam erop verkoopt, zoals je bij de onderste rechtste ziet. Ik zag helaas mijn naam niet staan, maar zoiets is ook leuk om als cadeautje te geven (haha, een van mijn vriendinnen heet José), dus vandaar dat ik deze er ook bij heb gezet.

Kortingscode
Van Glas Hangers mag ik ook jullie wat leuks aanbieden, namelijk een kortingscode! De kortingscode is: 'Januari2012' en als je deze code invult tijdens het afronden van de bestelling krijg zje 15% korting. De kortingscode is geldig t/m 31 januari 2012 (niet i.c.m. andere kortingen/acties). Superleuk toch?

Kende jij deze webshop al en wat vind je van de handgemaakte sieraden? En ga jij gebruik maken van de kortingscode?

Liefs, Myrthe.