Filmpje; Happy New Year

Ookal is het vandaag al de derde dag van 2012, ik wil jullie dit filmpje toch niet onthouden. Ik heb speciaal voor jullie, mijn bezoekers, namelijk een filmpje gemaakt! Niet een 'echt' filmpje waar je me ziet, maar gewoon weer met foto's en tussendoor 'Firework' van Katy Perry, hoe ik dat eerder ook al een paar keer had gedaan. Hier kreeg ik altijd wel erg leuke comments over, dus nu het nieuwe jaar is begonnen vond ik het wel leuk om hier speciaal een filmpje over te maken. Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden, ik vind 'm in ieder geval erg gaaf gelukt! Kijk maar mee...



Wees maar niet bang, vanaf nu komen er geen artikels meer over Nieuwjaar, haha. Maar; wat vinden jullie van het filmpje en moet ik dit vaker doen? En heb jij een fijn Nieuwjaar gehad?

Liefs, Myrthe.