In De Spotlight: Zalando

Jullie kennen Zalando vast en zeker al, als het niet van de tvreclame is (die ik overigens geweldig blijf vinden), dan wel van de vele reclames op blogs -en websites. Maar dat komt natuurlijk ook door de leuke items die Zalando verkoopt, zo vind je er natuurlijk kleding (o.a. hele mooie jeans en merken zoals Vero Moda of Vila), tassen en schoenen, maar ook accessoires, verzorgingsproducten (o.a. van Hello Kitty, zo schattig die producten!) -en make-up. En zo bestelde ik vorige week wat spulletjes t.w.v. €25. In dit artikel ga ik ze even aan jullie laten zien. Kijk maar mee!

Zalando zegt dat het verzenden 2 - 3 dagen duurt en hier sluit ik me bij aan. Zalando deed er bij mij precies 3 dagen over, dus dat is allemaal prima. Ik ontving mijn spulletjes in een grote en sterke doos met daarin (natuurlijk) mijn bestelling, en daar bovenop luchtkussenplastic voor de bescherming. Dit is ook erg fijn, zo kan er niets kapot gaan! Verder zat er in de doos ook (natuurlijk) een factuur + retourformulier in, met daarbij een foldertje van Zalando. Allemaal veel informatie dus, maar dat kan alleen maar positief zijn.

Van Burt's Bees had ik alleen een naturelle lipbalsem, ooit een keer gekocht op Boozyshop. Toen ik een kijkje nam bij de verzorgingsproducten bij Zalando, kwam ik erachter dat Burt's Bees naast lipproducten ook nog allerlei verzorgingsproducten verkocht! Daar wilde ik sowieso iets van uitproberen, want het zag er allemaal heel netjes en fijn uit. Ik besloot te gaan voor een pakketje, met daarin een bodylotion, nagelbutter en lipbalm. Op de site staat alles gewoon naast elkaar, dus ik werd wel verrast toen het heel mooi was verpakt in een bakje van tin met daar overheen van karton gemaakte versieringen. Deze set kost €20,95.

Hierboven nog even de producten op een rij. Ziet dat er niet heerlijk uit?!

Ten eerste vind ik de verpakking van de bodylotion erg leuk. Simpel, maar er zijn toch mooie kleurtjes gebruikt en alle belangrijke dingen staan er gewoon duidelijk op. Handig dat het een tube is, want dit vind ik toch de handigste manier om er wat uit te halen, omdat het zo hygiënisch is. De bodylotion (hoe kan het ook anders) ruikt naar een samenstelling van honing en melk, als je het mij vraagt een gewoon lekkere geur, niet zo heel speciaal. Ik merkte wel dat toen de bodylotion was opgedroogd, mijn hand naar vanille rook (nadat ik een swatch had gemaakt). In de tube zit 170 gram, niet te veel en niet te weinig als je het mij vraagt, dus precies goed.

De bodylotion is heel creamy, waardoor het heel gemakkelijk is om de bodylotion uit te smeren. Ook trekt ie lekker snel in, wat ik ook altijd een groot pluspunt vind, omdat je anders zo lang moet wachten voordat je eindelijk je kleren aan kunt doen. De bodylotion is verder vrij van parabenen,  is niet getest op dieren en 100% natuurlijk. Wat wil je nog meer?

Dan over naar de Cuticle Cream, oftwel een soort butter voor je nagels. Hier had ik veel positieve reviews over gelezen, dus hier was ik ook wel het meest benieuwd naar. Veel mensen vonden het een goede look-a-like van Lemony Flutter van Lush, en aangezien deze een stuk goedkoper is wilde ik deze wel erg graag uitproberen. De butter zat verpakt in een kartonnen doosje, wat er net zoals bij de bodylotion erg netjes uitziet. In het doosje zat een tinnen doosje waar de butter (in nog een laagje plastic) zelf in zat. In reviews las ik dat de substantie in het begin heel hard was, maar dit vond ik wel meevallen. Ik kon al vrij snel een begin maken, dus dat ging me wel goed af. De butter ruikt naar limoen, wat ook al op de verpakking staat. Limoen is niet echt een lievelingsgeur van mij, maar ik vond de geur ook weer niet te overheersend ofzo, gewoon een lekkere, frisse geur.

Een verschil merk ik nog niet echt, maar ik denk dat dat ook komt doordat ik de butter nog niet zo vaak heb gebruikt, als ik 'm vaker gebruik dan merk ik het verschil vast wel... Wel voelt het heerlijk aan als ik de butter net heb gebruikt, mijn nagelriemen zijn dan wat vettiger dan normaal en dat voelt toch beter aan dan dat ze heel droog zijn. Deze butter vind ik dan zeker een musthave voor nu, in de winter. Deze butter is ook 100% natuurlijk en is niet getest op dieren.

Dan op naar het laatste product, een lipbalsem! Zoals ik al eerder zei heb ik ook al een andere lipbaslem van Burt's Bees, namelijk de naturelle versie die naar mint ruikt. Deze vond ik ook al erg fijn, alleen vond ik de mintgeur wat te overheersend. Daarom ben ik erg blij met deze lipbalsem, want deze ruikt veel lekkerder: naar granaatappel! Ook zit er nog een geur in die ik niet zo goed kan omchrijven, een soort kruidengeur.  Hier heb ik ook al enkele reviews van gelezen en daar werd ie soms ook als geurloos omschreven, maar ik ruik toch echt wél wat. Verder is de verpakking van deze lipbalsem precies hetzelfde als de lipbalsem die ik heb, simpel maar toch handig.

Hierboven zie je de swatch op mijn hand van de lipbalsem die ik met de flitser heb gemaakt. Zonder flitser zie je alleen een klein glansje, maar met flitser zie je wel wat meer dan dat. Op de lipswatch hieronder zie je niet zoveel terug van de glitters hierboven, je ziet alleen een klein glansje terug.

Dat je alleen een doorzichtig glansje ziet, vind ik niet zo erg. Wel jammer dat je niets meer terugziet van de kleur van de lipbalsem, maar daar kan ik wel doorheen kijken. De lipbalsem voelt heel voedend en verzorgend aan, dit is dus zeker een lipbalsem die ik vaak gebruik in deze tijd.

Omdat ik nog wat geld over had en ik eigenlijk ook nodig was naar een nieuwe gymtas, besloot ik om deze tas van Adidas er ook nog bij te doen. Voor een klein prijsje van €4,95 kan je 'm toch niet laten liggen? Ik gebruik 'm nu als gymtas, maar de tas is natuurlijk ook erg handig als je gaat winkelen, het is niet voor niets een shopper.

Zo, hopelijk hebben jullie kunnen meesmullen van de heerlijke spulletjes van Burt's Bees en vinden jullie de tas net zo mooi als ik. Ik ben erg benieuwd of jullie ook al eens iets besteld hebben bij Zalando en wat je daar van vond. Laat maar achter bij de comments!

Liefs, Myrthe.