Stylepage/trendkleur: Kaki

Kaki (oftewel legergroen/safari) is een kleur die je iedere voorjaar weer veel ziet. Persoonlijk vind ik het een erg mooie kleur waar ik ook een paar kledingitems van heb. Ik vind groen sowieso een erg mooie kleur, nu de voorjaar binnenkort begint is het ook een kleur die je heel goed kan dragen in combinatie met de eerste zonnestralen van de lente. Kakigroen is ook wel een kleur die je weer bij veel andere kleuren kunt combineren, zoals nude past erbij, maar ook warme kleuren zoals bruin & rood passen er goed bij. Met deze kleur heb ik een stylepage gemaakt met (naar mijn voorkeur) de leukste items in die kleur.

1) Lindestore 2) We Like Fashion 3) Montaigne market 4) H&M 5) Place des Tendances 6) Mytheresa 7) Very Eickhoff 8) Stylebop 9) Place des Tendances

Supertoffe kleur toch, of niet? Mijn favorieten zijn de tas (nummer 1), de sjaal (nummer 3), de ballerina's (nummer 6), de chino broek (nummer 7) en het shirtje (van nummer 9). Wat vind jij van de kleur kakigroen en welke items zijn jouw favoriet?

Liefs, Myrthe.

1 opmerking: