Leuk liedje: 'Nothing Like This' van Jessica Lowndes

Kennen jullie 90210 - ster Jessica Lowndes al? Zoja, wist je dan ook al dat ze heel goed kon zingen en al enkele liedjes heeft? Zo bracht ze laatst ook een nieuw liedje uit en sinds gisteren staat de videoclip online. Hte liedje heet 'Nothing Like This en heb ik de laatste tijd grijs gedraaid. De videoclip gaat over Jessica (ofcourse) die zingt over een oude liefde (waar ze in de videoclip weer naar toegaan), waarnaar ze zich klaarmaakt met haar vriendinnen op een avondje uit waar ze weer iemand anders ontmoet. Ik vind het persoonlijk een erg leuk popliedje die ook wel in je hoofd blijft hangen, echt een liedje die wel eens heel bekend zou kunnen worden als je het mij vraagt...

Luister maar mee naar 'Nothing Like This'!



De kwalitieit van de video is niet heel goed, omdat deze video niet van het officiƫle Youtube kanaal van Jessica komt. Als je de video wat beter wilt zien, moet je even hier klikken.



Hierboven zie je nog een filmpje van Jessica op de set waar ze de videoclip maakte. Het is een heel snel filmpje van maar 20 seconden, maar toch is het misschien wel even leuk om te kijken. De videoclip is trouwens opgenomen in New York door Tao Ruspoli.

Jessica Lowndes en Tao Ruspoli, bron: Google

Nu ik mijn mening heb gegeven over het liedje, ben ik natuurlijk ook erg benieuwd naar die van jullie. Dus, wat vinden jullie van het 'Nothing Like This' van Jessica Lowndes en kende je Jessica al, of niet?

Liefs, Myrthe.