Bedankt Fleur! - Winactie pakketje Zenner

Een tijdje geleden hield Fleur van GirlyenGeeky een paar hele leuke winactie's, omdat ze 17 jaar was geworden. Toen ik keek naar de uitslag van de dames die hadden gewonnen, was ik wel erg verrast, want ook ik had iets gewonnen! Namelijk het Zenner pakketje t.w.v. ongeveer €50! Nu ik nog in mijn no-buy zit kan ik dat natuurlijk goed gebruiken, hihi. De volgende dag kreeg ik het pakketje al binnen in deze grote doos die je hierboven ziet, het was allemaal erg goed verpakt dus er is ook zeker niets kapot gegaan.

Hierboven nog een foto van de doos waar het in zat. Superleuk om te zien! Ik heb helaas geen foto's van hoe het er van binnen uit zat, maar de haaraccessoires waren verwikkeld in een roze papiertje.

Er zat ook een lief briefje bij, dat vind ik ook altijd erg leuk om te krijgen. Dat maakt het toch net wat specialer!

Dit artikel heb ik speciaal gemaakt, omdat ik Fleur heel erg wil bedanken voor het Zenner pakket! Ik ben superblij met de spulletjes die ik heb gewonnen en ik ga ze zeker nog vaak dragen. Haaraccessoires die ik de laatste tijd al erg vaak heb ingehad, zijn de schuifjes met bloemetjes (ik heb er twee van, maar op de foto zie je er maar 1), de beige & lichtroze elastiekjes en de overige haarelastiekjes -en knipjes. De rest moet nog aan de beurt komen, hihi!

Worden jullie soms ook zo verast met zo'n pakketje als blijkt dat je iets hebt gewonnen? En zoja, wat?

Liefs, Myrthe.