Tag: 11 Questions

Vandaag doe ik weer eens een tag! Deze tag, 11 questions genaamd, zie je de laatste tijd al héel vaak voorbij komen op blogs, en ook ik ben door 5 mensen (!) getagd. Namelijk door Chloe, Luna, Hanna, Jody en Joyce! Voordat ik begin, wil ik jullie alvast waarschuwen dat dit een erg lange tag is, eerlijk gezegd had ik er daarom ook niet zo veel zin om er mee te beginnen, haha. Maar toch doe ik het nu natuurlijk wel, want het is wel een erg leuke tag! Lees maar mee.


 De regels
Plaats de regels van de tag op je site.
Iedereen die wordt getagd moet 11 dingen over zichzelf vertellen.
 Geef antwoord op de 11 vragen die degene die je heeft getagd heeft gemaakt.
♥ Bedenk 11 nieuwe vragen voor degene die jij gaat taggen.
 Je MOET de tag doorgeven aan 11 anderen. Ga naar hun blog en laat weten dat ze zijn getagd.
 Je mag niet iemand taggen die deze tag al heeft gekregen.
 En geen trucjes bij het taggen! Je MOET echt 11 mensen taggen en dus geen klets zoals 'ik tag iedereen die dit leest' of 'ik tag iedereen die deze tag over wil nemen'.
 
Dus, laten we maar beginnen!
 
 
11 dingen over mij
♥ Ik ben een tweeling! Dit heb ik al een paar keer eerder laten weten, maar voor sommige is dit nog steeds nieuw, daarom vermeld ik het nog eens. We zijn eeneiig, maar lijken eerlijk gezegd niet heel veel op elkaar. Qua innerlijk & uiterlijk niet, we hebben een andere kledingstijl en ook hebben we vaak ruzie (haha).
♥ Ik doe HAVO en het gaat op dit moment best goed op school. Ik heb gewoon een HAVO rapport en zou ook wel VWO kunnen doen, maar ik vind het op dit moment wel best eigenlijk.
♥ Ik hou heel erg van winkelen, ik ga dan ook best vaak naar de stad. De laatste tijd is dat wat geminderd door mijn no-buy, maar binnenkort kan het weer beginnen!
♥ Ik hou ervan om collages te maken. Van kleding, make-up of lifestyle, het maakt niet uit wat! Hier krijg ik nou eenmaal veel inspiratie van en ook vind ik het erg leuk om te doen..
♥ Het bloggen (dus verhalen schrijven) heb ik niet echt van familie, maar ook mijn tweelingzusje schrijft verhalen en wil schrijfster worden. Dus dat is toch wel een overeenkomst die we hebben.
♥ Ik kijk iedere schooldag naar GTST, dat is echt mijn favoriete serie! Ik mis het natuurlijk ook wel eens, maar dat gebeurt niet heel vaak..
♥ Het lijkt me leuk om later bij een tijdschrift te gaan werken, dat lijkt me zo tof! Sowieso wil ik die richting op gaan, journaliste worden lijkt me ook wel wat.
♥ Londen lijkt me zo'n geweldige stad, ik wil er echt graag een keer heen! Over 2 jaar, als ik in 4HAVO zit ga ik er ook heen met school, maar dat duurt nog zo lang...
♥ Als ik op de eerste dag van de nieuwe maand weer kleedgeld krijg, wil ik dat het liefst zo snel mogelijk uitgeven aan de dingen die ik die maand wil kopen. Gelukkig let ik de laatste tijd wel wat meer op mijn geld dus dat gebeurt niet zo snel meer, maar toch is die drang wel erg groot, hihi.
♥ Ik ben echt een nagel -en nagellakaholic, ik lak elke week mijn nagels wel 2 - 3 keer en ik hou van nieuwe creaties. Verder koop ik ook heel veel nagellakjes, zo veel dat ik er op dit moment wel een paar heb staan die ik nog nooit heb gebruikt. Oeps!
♥ Ik hou erg veel van lezen. Ik kom elke maand wel eens in de bieb en dan neem ik weer wat boeken mee. Helaas kom ik daar niet veel aan toe door school, maar ik probeer wel mijn best te doen. Tijdschriften lees ik dan meer, omdat dit me ook heel veel inspiratie kan geven. Ik heb geen abonnement op een tijdschrift, maar ik zou er wel graag eentje willen op Fashionista. Dat is zo'n leuk blad!
 
Wow, dat ging best snel! Nu op naar de vragen die Chloe, Luna, Hanna, Jody en Joyce hebben gesteld. Van de 55 vragen heb ik er 11 uitgezozen die ik het leukst vond, omdat  het artikel anders véel te lang wordt. Hopelijk begrijpen jullie dit!
 
 
Joyce: wie vind jij een inspirerend persoon? - Dat is heel makkelijk, Lauren Conrad! Ik heb er in het verleden ook al eens een artikel over geschreven. Ik vind haar stijl gewoon super, ik zou het allemaal zelf ook zo dragen. Ook haar make-up -en haarlook vind ik altijd erg mooi, die is altijd heel naturel maar dat vind ik juist het mooie eraan.  Ook Louise Roe vind ik een heel inspirerend persoon, maar toch blijft Lauren Conrad op nummer 1 staan.
 
Chloe: waar ga je het liefst shoppen? - Het laatste jaar heb ik heel veel geshopt bij de H&M, maar dat komt mede doordat er sinds vorig jaar maart ook een winkel zit hier vlak in de buurt. Ook Vero Moda is een winkel waar ik vaak kom, ik vind de kleding en sieraden er altijd erg leuk, maar dit is toch wat duurder dan de H&M. Ten slotte is er ook nog New Yorker, waar ik ook af en toe kom om wat leuke items te scoren. Winkels waar ik nog graag een keer heen wil, is Primark en Forever21.
 
 
Luna: waar ben je verslaafd aan? - Aan bloggen natuurlijk! Bloggen neemt toch een groot deel van mijn vrije tijd in, wat ik eerlijk gezged ook helemaal niet erg vind. Het is echt mijn hobby (en hopelijk later ook mijn werk) om de mooiste foto's te maken voor mijn blog en artikels te schrijven. Naast bloggen vind ik het natuurlijk ook erg leuk om blogs te kijken en te volgen, dit neemt ook veel tijd in maar toch wil ik er liever niet mee stoppen. Op Bloglovin volg ik dagels ongeveer 40 - 50 blogs en ook zoek ik af en toe naar nieuwe blogs om daar aan toe te voegen...
 
Hanna: hoe zou je je kledingstijl beschrijven? - Das een moeilijke, want het is best verschillend wat ik draag. Maar toch denk ik iets in de richting van casual, maar toch chic en classy. Ik draag vaak dingen die in de mode zijn, maar ik koop iets alleen als ik het wél mooi vind. Dus eigenlijk gewoon kleding waar ik me lekker in voel.
 
 
Joyce: sinds welke leeftijd draag je make-up? - Hmm, ik denk zo'n 2 jaar geleden, dus toen ik 11/12 jaar was. Dus ik begon er al erg vroeg mee, haha! Ik droeg toen natuurlijk niet zo veel, maar hoe meer blogs ik toen volgde, hoe meer ik leerde van make-up en hoe meer ik ging dragen.
 
Jody: met wie zou je je make-up stash willen ruilen? - MacBarbie07! Aaah, zoek maar eens op Youtube naar haar stash, want die is echt geweldig. Heeeel groot, zo mooi! Er zijn natuurlijk nog wel veel meer mensen met wie ik zou willen ruilen, maar MacBarbie07 staat echt op nummer één.
 
Bron, wel zelf bewerkt
 
Jody: wat is je tweede naam? - Dit heb ik laatst ook al gezegd in de About Me Tag, maar hier noem ik het nog eens: Tamara. Ik vind het een erg leuke tweede naam, ik ben er niet ontevreden mee ofzo.
 
Hanna: waar haal jij je inspiratie vandaan? - Dit zijn allerlei verschillende bronnen. Het komt niet zo heel vaak voor dat ik inspiratieloos ben, maar soms zit ik in zo'n tijd en dat is erg vervelend. Dan kijk ik vaak heel veel op Weheartit, een prachtige site waar je allemaal mooie foto's met een vleugje vintage kunt vinden. Verder blader ik ook veel door tijdschriften en kijk ik veel op internet (zoals Girlscene) naar de nieuwste trends etc.
 
Bron, wel zelf bewerkt
 
Chloe: wat is je favoriete serie? - Eerder in dit artikel had ik het al over GTST, dat ik dat een erg leuke serie vind die ik elke schooldag bekijk. Maar een serie die ook gedeeltelijk op de 1e plek staat, is Glee. Ik kijk het elke dinsdagavond en als ik het een keer mis ga ik het van te voren ook altijd opnemen, om de dag erna weer terug te kijken. Ik vind de verhaallijn van Glee geweldig, heel fijn dat er dingen in gebeuren die veel mensen in het dagelijks leven ook gewoon kunnen meemaken.
 
Luna: heb je veel nagellakjes, waar heb je de meeste van? - JA! Eerder in dit artikel zei ik al dat ik een nagel -en nagellakaholic was, dus het is wel duidelijk dat ik veel van nagellakken hou. Ik denk dat ik nu zo'n 75 lakjes heb, sinds dat ik een jaar of 11/12 jaar was dus. Mijn nagellakcollectie is de laatste tijd heel veel gegroeid, waar ik alleen maar trots op kan zijn, hihi. De meeste lakjes heb ik van Essence, deze lakjes zijn gewoon zo goedkoop en de meeste vind ik ook fijn werken (al helemaal voor de lullige prijs van €1 - €2!). Op de tweede plaats staat Catrice, want daar heb ik ook erg veel lakjes van. De lakjes van Catrice vind ik ook erg fijn in gebruik, de substantie is zo goed en ook vind ik de kwastjes heel fijn.
 
 
Hanna: wat is de mooiste quote? - Aaah, dat is zo moeilijk! Erlijk gezegd heb ik niet echt een favoriet, omdat er zoveel mooie quotes bestaan die echt prachtig zijn. Een van mijn favorieten is die van hierboven: 'Believe you can, and you're halfway there'. Helemaal waar, zo moeten we vaker denken! 
 
Zo, dat waren 11 vragen & antwoorden. Nu heb ik ook nog 11 vragen voor de 11 mensen die ik tag;
 
♥ Wie is jouw stijlicoon of heb je er geen?
♥ Wie is jouw favoriete Youtube-guru?
♥ Wat is je favoriete film?
♥ Wat is je haarkleur op dit moment?
♥ Wat is je favoriete make-up product?
♥ Welke kledingmusthave ontbreekt bij jouw niet in je kast?
♥ Wat is je allergrootste hobby? 
♥ Wat is je favoriete liedje op dit moment?
♥ Bij welke make-upwinkel kom jij vaak?
♥ Welk product staat op dit moment hoog op je wishlist?
♥ Wie zou jij nog graag willen ontmoeten (qua celeb/blogger bijv.)? 
 
Manon
Robin
Roos
Laura
 
Poeh, eindelijk klaar! Maar ik vond deze tag wel erg leuk om te doen, zo komen jullie ook wat meer over mij te weten. Je kunt ook op het kopje About the girl klikken in de zijkolom, maar daar staat lang niet alles over me in. Dus dan is zo'n tag tussendoor wel erg tof om te doen!
 
Wat vind jij van deze tag & wat wist je nog niet over mij?
 
Liefs, Myrthe.