Leuke comments #2

Al eerder schreef ik over leuke comments (klik) van bezoekers. Hier kreeg ik ook weer (hehe) leuke comments op en daarom besloot ik om het weer eens te doen. Ik ben heel blij met jullie, want zonder mijn bezoekers ben ik, mijn blog, natuurlijk helemaal niets! Zoals ik de vorige keer ook al zei, moet je niet teleurgesteld zijn als jouw reactie er niet tussenstaat, volgende keer beter! Kijk maar mee naar de leukste, grappigste, liefste & mooiste comments van afgelopen maand.

Dat was het weer voor deze maand, je ziet vooral veel comments van complimenten over mijn nagels, dat vond ik zo lief! Eerlijk gezegd doe ik er niets iets speciaals mee ofzo, ik denk dat ik gewoon geluk heb dat mijn nagels erg snel groeien en niet snel afbreken o.i.d. Verder vond ik de reactie van Joyce op het artikel van de voorjaarscollectie van Primark ook geniaal: 'ik moet snel weer primarken!'. Er is gewoon weer een nieuw werkwoord bedacht. :P

Worden jullie ook altijd zo blij van leuke comments net zoals ik?

Liefs, Myrthe.