Be Inspired: Romantic Colours

Dat ik veel van zachte tinten- en kleuren hou, hebben jullie gister al kunnen zien bij het artikel over pastelitems. Zachte kleuren (en dan vooral nude) vind ik gewoon prachtige kleuren, waar ook bijna alles wel bij te combineren valt. Nu heb ik het over kledingitems, maar ook over bijv. een kamer, want die kun je ook erg goed indelen met zachte kleuren, bijvoorbeeld met je muren of meubels. Ik heb wat inspiratiefoto's uitgezocht die helemaal bij die zachte, romantic colours, passen. Kijk maar mee!
Bron: Weheartit

Hopelijk hebben jullie bij deze foto's weel inspiratie opgedaan door de vele zachte kleuren, ik in ieder geval wel. Houden jullie ook veel van 'zachte tinten' of zijn jullie meer van de 'fellere kleuren' of misschien nog wat anders?

Liefs, Myrthe.