Beauty Favorieten van Januari

Het is alweer 3 februari vandaag en dat betekent dat ik de favorieten van de vorige maand, janurai, laat zien! De tijd gaat naar mijn gevoel heel snel voorbij, ik kan me nog als de dag van gisteren herinneren dat we Oud & Nieuw vierden en dat het kerstvakantie was. Ook is het heel raar om te bedenken dat het over 3 weken al weer voorjaarsvakantie is, wow! Maargoed, nu over naar het artikel. Zoals iedere maand heb ik weer een paar producten die ik die maand heel vaak heb gebruikt. Vorige maand (maar ook nu, in februari) was het best koud en daarom zitten er ook wat favoriete verzorgingsproducten bij die vorige maand echt een must waren. Kijk maar mee!

Dit is alles bij elkaar. Heel veel, maar ik kon echt niet kiezen... Ik benoem de producten een voor een, zodat jullie over elk product een klein stukje kunnen lezen wat ik er van vind.

Toen ik laatst in de Kruidvat was, omdat mijn oude, vertrouwde oogmake-up remover van Nivea op was, zag ik 'm niet. Wel deze goedkope van Kruidvat waar ik niet zo veel van verwachtte (en eerlijk gezged ook een beetje bang voor was), maar hij bevalt me tot nu toe erg goed, wat ik eigenlijk niet had verwacht. De remover kost nog geen 2 euro, wat al helemaal een pluspunt is!

Hier lazen jullie laatst ook al een review over, de nagelbutter van Burt's Bees! Deze heb ik nog niet zo heel lang, maar toch heb'ik 'm al vaak gebruikt en knappen mijn nagelriemen er echt van op. Ook ruikt ie erg lekker, heerlijk naar limoen!

Deze foundation van Essence heb ik al best lang, maar blijf ik superfijn vinden. Ik gebruik 'm vooral erg vaak in de winter, want in de zomer is ie te licht voor mijn gezicht. Omdat ik een erg lichte huid heb, is ie dan ook superfijn voor mij (in de winter).

Bah, ik baal ten eerste wel een beetje van de kwaliteit van deze foto's, maar omdat je de tekst bijna niet op de foto zag, moest ik 'm wat bewerken. Zo zie je de tekst wel een stuk beter, maar de kwaliteit van de foto is wel een stuk achter gegaan. Deze primer heb ik al best lang, ooit een keer gekocht omdat ik er erg benieuwd naar was na alle positieve reviews die ik had gelezen. Ook ik ben er erg blij mee, hij smeert erg prettig uit en ook zorgt deze primer ervoor dat wat onzuiverheden worden bedekt. Ik merk niet echt dat mijn make-up langer blijft zitten met deze primer, maar dat maakt me niet zoveel uit. Zo vind ik 'm ook prima.

Deze dagcrème van Essence is pérfect voor mijn gezicht. Ik heb een heel normale huid, met wat droge plekjes op mijn T-zone- en wangen, dus ik heb niet een heel erg voedende crème nodig. Deze dagcrème sluit prima aan bij mijn gezicht, mijn huid wordt er ook heerlijk zacht van. Ook ruikt deze dagcrème heel lekker, naar granaatappel, heel fris.

Deze blush van H&M kocht ik al een hele tijd geleden in Groningen. Helaas verkoopt de H&M bij mij in de buurt geen make-up, dus toen ik daar was heb ik gelijk even ingeslaan. Onder andere ook deze mooie blush, met mooie gouden glitters erin. Ik gebruik 'm de laatste tijd erg vaak, omdat ie voor een gezonde glow op mijn gezicht zorgt en hij ook lekker lang blijft zitten. Echt een aanrader!

Beide lipbalms heb je zien voorbijkomen op IHBF, deze van Topvintage en Burt's Bees. Beide gebruik ik iedere dag wel, ze zijn zo fijn en echt een must nu het zo koud is! De lipbalsem ruikt heel lekker naar kokos, wat onder andere ook erg geliefd is onder mijn klasgenoten, haha. De lipbalsem van Burt's Bees ruikt naar granaatappel en overige kruiden, en voelt heerlijk verzorgend aan.

Heat Rush van Beyoncé heb ik gekregen met Sinterklaas en heb ik tot vandaag al heel vaak gebruikt. Ookal is het meer een zomergeur, desondanks gebruik ik 'm ook erg vaak in de winter. Er is toch niets leuker dan 's ochtends vroeg dit geurtje op te spuiten en aan de zomer te denken?

De Allround Mascara van Catrice is echt mijn fávoriete mascara ever. De 'normale' versie gebruik ik ook erg vaak, maar ook is deze waterproof versie de laatste tijd erg goed van pas gekomen. Als het buiten erg vochtig is, doe ik deze vaak op en zo blijft mijn mascara gedurdende de dag gewoon goed zitten en hoef ik me niet druk te maken over uitgelopen mascara. Heel fijn, want het is natuurlijk niet zo leuk om op school te komen en te zien da je allemaal zwarte strepen op je gezicht hebt...

Ook deze haarserum van de Action zit bij mijn favorieten. Een paar maanden geleden werd hier heel veel over geschreven, dat is ook de reden waarom ik 'm heb gekocht. Destijds vond ik 'm niet heel bijzonder, maar ik heb 'm herontdekt! Nadat ik mijn haar heb gewast doe ik dit in mijn haar en als het opgedroogd is, is mijn haar echt superzacht! Echt heel handig spul, en dat voor een heel klein prijsje!

Zo, dat waren mijn favorieten van vorige maand. Nu ben ik ook wel heel erg benieuwd naar die van jullie, dus: wat zijn jullie (beauty) favorieten van vorige maand, januari?

Liefs, Myrthe.