Modetrend: Coloured Pants

Trends komen en gaan, en zo is er ook weer eentje! Deze trend heb ik de laatste tijd héél vaak gezien, op het internet maar ook in real life, waarvan volgens mij wel een kwart van mijn school in een felle broek rondloopt (no joke). Ook de celebs en beroemdheden worden de laatste tijd vaak gespot met een felle broek en het aantal op Lookbook stroomt ook over, je ziet vooral de kleur burgundy, oftewel bordeauxrood heel vaak voorbijkomen. Ik heb een collage gemaakt van de broeken die je het meest ziet, kijk maar mee!



Zelf heb ik al een burgundy broek waar ik helemaal in love mee ben. Hopelijk kan ik er komende weken (maanden?) nog wat bij kopen, maar aan de andere kant heb ik ook wel genoeg broeken, haha... In ieder geval, mijn favorieten zijn de felle roze broek (nummer 1), de donkerrode broek (nummer 4) en de laatste, blauwe broek (nummer 6). Wel zou ik zo'n felle broek combineren met iets rustigs, zodat het geheel niet te druk en té fel wordt.

En, wat vind jij van deze trend? Zou ze je het zelf ook wel durven om zo'n felle broek te dragen en wat zou jíj daar dan bij combineren? Ik ben benieuwd!

Liefs, Myrthe.