Inspiratiefilmpjes voor Valentine's Day!


Nog maar 2 dagen en dan is het Valentijnsdag! De laatste tijd zijn er al heel veel inspiratiefilmpjes van op Youtube verschenen, en het leek me wel leuk om mijn favorieten aan jullie te laten zien. Kijk maar mee!




Deze video van TheStyleDiet vind ik persoonlijk erg tof om te zien, omdat ze outfits laat zien die best simpel zijn, maar het staat zó leuk! Ik vind vooral de eerste outfit met het schattige rode jurkje heel mooi, leuk gecombineerd ook met dat jasje.



BeautyCakez vind ik echt een geweldig Youtube kanaal, waarvan ik ook sinds kort een abonnee ben. Dit filmpje vol met outfit ideeën voor Valentijnsdag vind ik erg leuk, want alles is precies mijn stijl. Persoonlijk vind ik outfit 1 & 2 het mooist, die zachte kleurtjes die ze gebruikt in haar outfits vind ik zo mooi!



Deze video van griiicelda vind ik heel leuk, omdat ze heel veel trends gebruikt in haar outfits. Zo zie je de trend colour blocking voorbijkomen, maar ook veel zachte kleuren en kant zie je in dit filmpje. Zeker leuk om even naar dit filmpje te kijken, je doet er zo veel inspiratie mee op!



Dit is nog een video van griiicelda waarin ze laat zien hoe je heel makkelijk Valentine´s Day Nails kunt maken. Het is helemaal niet zo moeilijk om te maken, en het ziet er zo tof uit!



Aaah, wat een schattige, maar leuke stijl heeft MissTiffanyMA! Ik vind vooral de eerste outfit die ze laat zien in haar filmpje superleuk, dat blousje is heel schattig maar met het zwarte rokje maakt ze het toch weer wat stoerder.



In dit filmpje van clothesencounters kun je zien dat je op Valentijnsdag niet persé rood hoeft te dragen. In haar outfits is er namelijk bijna geen rood te bekennen, maar toch zijn het prima outfits voor Valentijnsdag. Love it!



En ten slotte dit filmpje van brookeheartsbeauty1 die een tutorial laat zien voor je make-up, haar en kleding tijdens Valentijnsdag. Dit filmpje duurt dan ook wat langer dan de andere filmpjes, maar het blijft zo´n mooi en handig filmpje om naar te kijken! Het eindresultaat mag er dan ook wel zijn, prachtig!

Weten jullie al wat je met Valentijnsdag gaat dragen of wordt dat niets bijzonders? En wat vind je van deze filmpjes?

Liefs, Myrthe.