Weer terug!

Aaah, wat ben ik lang weggeweest! Voor mij voelt het wel een jaar ofzo, ookal is het iets meer dan een week geleden dat ik mijn laatste artikel schreef op IHBF. De reden: ik had het superdruk met school, niet normaal. Ik besloot om die tijd gewoon even alles op school te richtten en daarnaast even een kleine pauze te nemen met mijn blog. Ookal is mijn blog een heel goeie afleiding voor school, school staat altijd op de eerste plek en daarom is het ook een tijdje stil geweest op IHBF.


Een andere reden is dat ik op mijn laatste paar artikels wat negatieve reactie's kreeg die nergens op sloegen. Ik noem nu verder geen naam, de gene die dit leest weet zelf wel wie het is. Negatieve reactie's horen er natuurlijk ook bij en ik vind het ook altijd fijn om ze te lezen, áls ik er maar wat aan heb en dat was dus bij de laatste artikels niet zo. In ieder geval, ik trek me er niet zo veel van aan maar dat was wel een van de dingen waardoor ik nog sneller een pauze wilde nemen. Maar goed, na deze pauze ga ik natuurlijk gewoon vrolijk door met bloggen!

Ik hoop dat jullie me dit kunnen vergeven, want nu het voorjaarsvakantie is ga ik weer veel met mijn blog bezig en ga ik zo veel mogelijk artikelen voorschrijven en me weer vermaken met artikels lezen op jullie blogs. Want ook dat heb ik heel erg gemist!

Q: Hebben jullie ook wel eens zo'n blogdipje?

Liefs, Myrthe.

PS: Er is nu ook nóg een verandering: vanaf nu kun je alleen nog maar een duimpje omhoog doen bij een reactie. De bezoeker die negatieve reacties schreef op mijn blog had bij dit artikel ook veel duimpjes omlaag gedaan en dat vind ik wel heel respectloos...