Essence Get Big! Lashes Volume Boost Waterproof Mascara

Hoe groter, hoe beter moet Essence gedacht hebben, want een nieuwe trend edition zijn de Get Big! Lashes mascara's. Ben jij op zoek naar de ideale mascara die zorgt voor extreem lange, mooie en spectaculaire wimpers? Dan zit je goed bij deze mascara's. Er zitten maar liefst 3 in de collectie, waarvaan ik er eentje in mijn bezit heb: de waterproof versie. Waarom? Omdat ik dagelijks zo'n 10 km moet fietsen naar school en weer terug, en ik dan liever niet met uitgelekte mascara op school wil aankomen. Vandaag een review met daarbij mijn mening over deze mascara...


De drie mascara's in de collectie zijn alledrie verschillend, maar hebben één ding gemeen, ze hebben alledrie een megaborstel! Of je met een mega borstel ook mega wimpers krijgt, dat zullen we zien, maar met zo'n goedkope prijs valt het altijd te testen. Toch? ;)
De verpakking van de mascara vind ik leuk: mooie lettertypes zijn er gebruikt en ook staat alles er gewoon duidelijk op. Wat wel vervelend is dat je de dop er zo af draait: pas dus op voor uitdroging!
 
Wat ik eigenlijk ook wel had verwacht: het borsteltje is groot, héel groot. Als je hier dus niet mee bent gewend, kan het in het begin wel eens heel erg wennen zijn, en kan het gebeuren dat als je het heel snel opbrengt je er wat mee knoeit (haha). Maar aangezien ik wel vaker mascara's koop met wat 'grotere' borsteltjes, ben ik er wel aan gewend...
 
Wat zegt Essence over de mascara:
'Deze borstel biedt gigantische omvang, dichtheid en overvloed en waterdicht-gegarandeerd! Onze meest betrouwbare volume mascara voor alle gelegenheden!'
 
Ik vind de mascara fijn, maar hij springt er zeker niet uit als ik 'm vergelijk met mijn andere mascara's. Een regenbui houdt ie wel (en dat is voor mij ook het allerbelangrijkste), maar een duik in het zwembad niet, jammer! Maar toch heb ik dat bij de meeste mascara's, dus voor dit prijsje kan je 'm ook niet laten liggen natuurlijk ;)
 
De Essence Get Big! Lashes waren vorige maand verkrijgbaar bij de Kruidvat als trend edition, en komen deze lente/zomer in het vaste assortiment van Essence. Er zijn drie versies, twee van €2,29 en de waterproof versie kost €2,49.
 
Hebben jullie ervaring  met 'grote'  borsteltjes en wat is jouw favoriete mascara?