Mijn Favoriete muziek van het moment #2

In dit artikel laat ik mijn favoriete muziek van het moment aan jullie zien. Dit heb ik een hele tijd terug ook al eens gedaan en het leek me leuk om nog eens te doen. Ik heb de laatste tijd veel naar ballads geluisterd, juist omdat ik het rustige en de prachtige stem die je dan meestal hoort, zo mooi vind. Maar, er zitten niet alleen ballads bij! Kijk maar mee...



Safe and Sound is een redelijk nieuw nummer van Taylor Swift en vind ik echt prachtig. Het is een heel rustig liedje, maar je hoort Taylor's prachtige stem hier heel goed in, zo mooi!



'Whataya Want From Me' ken ik al best lang, maar ik ken deze video pas sinds gisteren, haha. Ik vind gewoon dat Adam Lambert de perfecte stem voor dit liedje heeft, dus mede daarom vind ik dit nummer helemaal geweldig. De melodie is ook zo tof!



Een tijdje geleden was ik helemaal fan van de 'The A Team' versie van Birdy, nu hou ik juist meer van de originele versie van Ed Sheeran. Dit liedje is opzich niet super moeilijk, maar Ed Sheeran zingt 'm zo mooi en op de juiste manier dat ie gelijk een stuk mooier wordt. En oh, die versie van Fabienne bij The Voice Kids is ook zo prachtig, ik kreeg er gewoon kippenvel van!



Nog zo'n prachtig rustig liedje is 'I Won't Give Up' van Jason Mraz. Dit liedje vind ik zo mooi, vooral als je 'm luisters als je je even niet zo lekker voelt. Het liedje geeft je dan echt een boost, haha. Hierbij vind ik ook dat Jason Mraz' stem heel goed naar voren komt, ook echt iets om kippenvel van te krijgen!



'Stronger' is een van de nieuwste nummers van Kelly Clarkson en vind ik echt een geweldig popnummer. Lekker druk, echt zo'n liedje waar je je op kunt uitleven als je bijv. boos bent. :P



Na de 'rehab break' van Demi Lovato is ze alweer een tijdje helemaal terug! Eerst brak ze door met 'Skyscaper' en nu met nog een paar liedjes, met daarbij o.a. 'Give Your Heart a Break'. Love it!



Megan & Liz blijf ik ook een geweldig koppel vinden. Hierboven zie je ze live een origineel liedje zingen, namelijk  'Are You Happy Now?'. Prachtig als je het mij vraagt, en dan is het ook nog eens live (!!).



En als ik Megan & Liz in mijn favorietenlijstje zet, kan Cimorelli natuurlijk ook niet ontbreken. In deze video coveren ze een zelfgemaakte mash-up van It Will Rain (Bruno Mars) en Chasing Pavements (Adele). Mooi-ooi!

En dat waren mijn favorieten van dit moment al weer. Ook ben ik nu erg benieuwd naar jullie favorieten, dus laat die vooral achter in de comments! Misschien ontdek ik dan weer wat nieuwe liedjes erbij, zodat jullie die de volgende keer kunnen bewonderen in een nieuwe favoriete muziek van het moment!

Liefs, Myrthe.