Gewonnen | Dove setje

Een tijdje geleden kreeg ik een mailtje van Nyria (Beauty For Girls) met daarin dat ik een Dove setje had gewonnen. Superleuk natuurlijk! In dit artikel laat ik even snel zien wat ik binnen kreeg en wat ik van de producten vind.

Ik kreeg het pakketje in deze ´brief´, alles was goed verpakt en daardoor is er natuurlijk ook niets kapot gegaan. ´Myrthe´ is niet het enige wat er op stond (mocht je dat denken), mijn adres stond er natuurlijk ook bij, maar dat laat ik lekker privè.

In het pakketje zaten een douchegel- en deodorant.

De douchegel bevat de geur van amber en oosterse bloemen, heerlijk! Als ik ´m gebruik heerst er een heerlijke frisse geur, echt iets voor dit lenterse weer. Ik denk dat dit wel een favoriet gaat worden...

De deodorant vind ik daarnaast ook erg fijn, ruikt lekker, is makkelijk in gebruik, en blijft lang zitten. Allemaal goede puntjes, dus zeker een fijn product!

Ik kan je deze twee producten zeker aanbevelen en bij deze bedank ik nogmaals Nyria, voor het winnen van deze twee heerlijke producten. Dankjewel!

Heb jij onlangs nog wat leuks gewonnen?