6x Nagellak Lente collectie's

De laatste tijd zijn er heel veel nagellak voorjaarscollecties uitgekomen, die ik stuk voor stuk altijd erg leuk vind om te zien. Om even een overzicht te krijgen van wat je allemaal kunt verwachten deze lente, maak ik er speciaal een artikel over met daarin 6 nagellakmerken met haar voorjaarscollectie. Smul.. ehh.. Kijk maar mee!


WIC The Real Dutch lentecollectie - Kort nadat OPI met de Holland Collection kwam, is er nu ook een hollandse nagellakcollectie van Herome WIC uit! ´The Real Dutch´ heet deze collectie en bevat allerlei felle en vrolijke kleurtjes. Perfecte kleurtjes voor de lente én zomer dus, want felle kleuren zijn dan weer helemaal in!

Essie lentecollectie - Essie weet ook - zoals ieder jaar - weer een mooie lentecollectie te brengen. Dit keer allemaal pastel lakjes, niet zo raar want die ga je nog veel meer zien in de lente. Aangezien ik pastel zo´n leuke trend vind, kan ik echt niet kiezen welk lakje ik het mooist vind. Ze zijn allemaal zo mooi!

OPI Holland Collection - Over de ´Holland Collection´  van OPI heb ik al eens een artikel geschreven (hier). Deze lakjes vind ik ook allemaal erg mooi. Mijn favoriet is het mintkleurtje, love that color!

Trind Caring Color lentecollectie - Vorig jaar kreeg ik op mijn verjaardag een Trind lakje uit de lentecollectie destijds en nog steeds ben ik er zó blij mee! Ook Trind, het nagellakmerk dat bekend staat om zijn mooie, maar lange doppen, brengt dit jaar weer een nieuwe lentecollectie uit. Wederom weer allerlei pastel kleurtjes, ze doen me allemaal wel wat denken aan een sorbet, haha. Mijn favoriet is het tweede, lichtroze achtige lakje.

Ciaté lentecollectie - Oh, wat vind ik Ciaté een prachtig merk. Ik heb er nog niets van, maar oh wat zou ik graag een lakje willen hebben! Alleen al om de verpakking... In deze lentecollectie van Ciaté zie je ook alleen maar lichte kleurtjes, love that!

NYC lentecollectie - En ten slotte... de lentecollectie van NYC! Hier heb ik al twee lakjes van in bezit, namelijk het mintkleurtje- en het roze lakje en met beide ben ik zo blij! Misschien dat ik het lilakleurtje ook nog koop, dat moet ik nog even zien. Ook bij deze nagellakcollectie zie je alleen pastelkleurtjes, voor dat geld kun je het toch niet laten liggen?!

Welke lente nagellak collectie vind jij het mooist en welk lakje wil jij zeker nog aanschaffen deze lente?