Let's Talk On Friday #3

Vandaag weer een nieuwe Let's Talk On Friday, waarin ik jullie iedere week een vraag stel die over beauty, fashion- of lifestyle gaat. Ook ik beantwoord die vraag. Lees snel verder op de volgende pagina wat de vraag van deze week is...

Aaah, deze vraag is zo moeilijk voor mij! Mijn wishlist is aardig lang en iedere dag komt daar ook wel iets leuks bij. Maar twee dingen die ik wel heel graag wil hebben en waar ik ook nog wel een tijdje voor moet sparen, is een nieuwe (betere) camera, die ik ook gewoon kan gebruiken voor video's. Nu gebruik ik een normaal compact cameraatje die ik het qua foto's nog prima vind doen, maar voor video's toch wat minder. Hij neemt ook 'achtergrond geluiden' op en daarom is dat best vervelend om mij te kunnen verstaan. En ook de kwaliteit kan beter, omdat ik 'm moet converteren.

Naast een nieuwe camera staat er sinds kort ook nóg een duur product op mijn wishlist: een iPhone! Een paar vriendinnen iPod en zo'n ding is zo fijn! Natuurlijk voor de spelletjes, maar ook is het heel handig om mijn rijtje blogs die ik iedere dag bekijk via Bloglovin te bekijken. Een iPod vind ik dan ook wel erg handig, maar het lijkt me nog handiger om dan ook nog eens te kunnen smsen en bellen, dus dan lijkt een iPhone me meer geschikt. Maargoed, dan ben je al snel 400 euro kwijt. Oeps!

Naast deze twee dingen staan er dus nog véél meer op mijn wishlist. Zo wil ik o.a. nog een MAC product, het liefst een blush. De blushes van MAC zijn allemaal zo mooi en bevatten zo'n prachtige pigmentatie...

Q: En wat staat er bij jou bovenaan op je wishlist? Ik ben benieuwd!

Liefs, Myrthe.