Love this polish: Dirty Berry

Een lakje die ik al heel lang heb, maar die mijn absolute favorite blijft is Dirty Berry van Catrice. Een heel mooi lila holografisch lakje die ik vooral erg vaak op heb in de zomer, wanneer de zon veel schijnt. Toen afgelopen week de zon weer begon te schijnen (de eerste tekens van de lente, jaaay!) pakte ik gelijk Dirty Berry er weer bij, omdat ik er urenlang (hmm, misschien een beetje overdreven, maar zeker wel een paar minuten) naar kan kijken in de zon. Kijk maar mee naar de prachtige swatches!

In 'normaal' daglicht

In zonlicht

Whaa, hoe mooi?! Haha, het is trouwens niet de mooiste plek om foto's te maken, maar op dat moment was ik net bezig met mijn huiswerk en zag ik dat er een straaltje zonlicht in mijn kamer scheen, dus ging ik daar snel op af met mijn camera. Maar in ieder geval, je kunt mijn nagels wel goed zien in het zonlicht, wat een prachtig holografisch effect geeft dat in de zon! Maar ook lijkt het in het daglicht niet verkeerd, want dan zie je ook de glitters goed.

Ookal zit Dirty Berry al een hele poos in het assortiment van Catrice, ik hoop dat Catrice nog veel meer holografische lakjes in het assortiment doet, want dat is zo mooi!

Q: Wat vind jij van 'Dirty Berry' en heb jij 'm zelf ook of niet? En wat vind jij van zulke 'holografische' lakjes? Hot or Not?

Liefs, Myrthe.