NOTD: Loving Nude

Dit lakje van ELF heb ik al best lang in mijn bezit, maar een tijdje geleden heb ik ´m eigenlijk voor het eerst ontdekt. Ik gebruikte ´m daarvoor nauwelijks, ik gebruikte gewoon meer fellere kleurtjes. Maar nu nude/ en pastel kleuren weer helemaal in zijn, draag ik dit lakje zó vaak. Daarom vandaag een artikel!

De verpakking is zoals ieder ander ELF lakje. Simpel, maar toch staat alles er duidelijk op en kun je de kleur van het lakje gemakkelijk zien. Wat wel weer jammer is, is dat als je je lakjes in een la verzamelt (zoals ik) je niet kunt zien welke kleur je pakt, omdat de dop zwart is. Dit kan voor anderen een probleem zijn als ze veel ELF lakjes hebben, maar voor mij is dit geen probleem met mijn (nog maar) twee lakjes van ELF.

Ik heb de kleur ´Innocent´. Ik twijfelde niet lang toen ik ´m op de ELF site zag staan, want ik had ´m al meerdere keren op beautyblogs (o.a. Miss Lipgloss, met prachtige swatches!) gezien, waarbij ik zag dat dit nude lakje heel goed dekt, en dat wilde ik natuurlijk wel even proberen...

De swatches! Ten eerste: wow, wat had ik hier lange nagels! Nu zijn ze een stuk korter, maar dat komt omdat ik het de laatste tijd mooier vind om mijn nagels wat korter te hebben. Ik vind dit nude lakje echt heel fijn, doordat ie zo goed dekt, maar ook omdat de kleur zo mooi is. Ik gebruik ´m vaak voor ergens onder, bijv. bij marble- of ombre nails. Daar werkt ie echt superfijn voor!

ELF ´Innocent´ is verkrijgbaar via de webshop van ELF (hier) en kost €1,- (!!!)

Wat is jullie favoriete nude lakje of zijn jullie nog op zoek?