Let's Talk On Friday #4

Het is weer vrijdag, dat betekent een nieuwe Let's Talk on Friday! Dit is alweer de vierde keer (ik ben het ook al twee keer vergeten, oeps!) en vandaag ga ik jullie weer een vraag stellen, ook beantwoord ik die vraag (zoals altijd) weer. Lees snel verder op de volgende pagina wat de vraag van deze week is...
Wat is jullie favoriete kledingstuk? Ik heb heel veel favoriete kledingstukken (en dit verschilt ook weer heel vaak), maar op dit moment draag ik mijn blauwe blouse erg vaak. Een blouse past gewoon bijna overal wel bij (rokje, broek etc.) en daarom combineer ik 'm heel vaak bij een ander kledingstuk! Ook andere blouses vallen de laatste tijd erg goed bij mij in de smaak (zoals mijn oranje van H&M), maar ik denk dat de blauwe blouse toch op nummer één staat.

Q: En, wat is jullie favoriete kledingstuk?