Outfit - Colour Blocking Me

Vandaag heb ik weer een outfit voor jullie! Afgelopen week had ik tussen het schoolwerk even tijd om foto's te maken, dus gebruikte ik daar ook mijn tijd voor. Het was gelukkig ook niet heel koud, dus prima weer! Alleen jammer dat het zonnetje niet even tevoorschijn kwam, maargoed, volgende keer beter. Toch? Colour Blocking was vorig jaar al een trend die je veel voorbij zag komen, maar ook deze lente en zomer blijft het een trend. Laatst kocht ik daarom een oranje blousje die ik op het eerste gezicht wat fel vond, maar ik later steeds leuker begon te vinden. De eerste keer nam ik 'm ook niet mee, maar na wat nadenken nam ik 'm toch mee voor een klein prijsje van €9,95. Daar kun je 'm toch ook niet voor laten liggen? In ieder geval, ik combineerde 'm met nog wat colour blocking accessoires, mijn grijze blazer, een gewone spijkerbroek en mijn bruine laarsjes. Kijk maar:


Zwart hempje @H&M  Blouse @H&M Blazer @Vero Moda Ketting @H&M Broek @Vero Moda Laarsjes @Schoenenreus Armbanden @? Ring @Bijou Brigitte Oorbellen @ Bijou Brigitte Nagellak @Catrice, Dirty Berry

Toen ik de oranje blouse kocht, wist ik in eerste instantie nog niet hoe ik 'm moest combineren, maar ik vind het eigenlijk best goed gelukt. Weet jij nog leuke combinatie's? Laat ze dan vooral achter bij de comments!

Liefs, Myrthe.