Overzicht van enkele fashiontrends 2012

Jep: dit artikel kwam gister ook al online door een foutje, sorry sorry! En nog een nieuwtje: ik heb eingelijk 100 volgers op Bloglovin! Het staat niet zo in het roze balkje (tenminste, niet bij mij), maar als je erop klikt zijn het er toch echt 100. Hier ben ik echt superblij mee, dankjewel!! Binnenkort een verassing zoals ik al zei, een winactie!

Nu het al maart is, leek het me leuk om een collage te maken van enkele fashiontrends die je dit jaar vast nog veel gaat zien. Enkele trends die voorbij komen zijn de kleur rood, felle blazers, pastel, strepen, blouses, suede etc. Kijk maar mee op de volgende pagina...


De trends die ik het leukst vind zijn smalle armbandjes (vooral bekend bij Asos), blouses, stripes, rood, felle blazers, noorse printen- en suede, best veel dus, haha! Welke aankomende fashiontrend voor 2012 vind jij het leukst en wil jij zeker in je kast hebben?