Liebster Blog Award

Mijn tweede award al weer, haha! De Liebster Blog Award heb ik al vaak voorbij zien komen op blogs, en ook ik werd laatst getagd door Chloe van Sweet Beauty (klik). Heel leuk, dankjewel Chloe! De bedoeling is om deze award door te geven aan 5 andere bloggers, maar: de blogs mogen nog geen 200 volgers hebben (en hierbij kijk ik naar het aantal Bloglovin volgers). Omdat dit artikel dan natuurlijk niet zo lang wordt, komt er vanmiddag nog eentje online. Dus, dan weten jullie dat. Oh en: ik zet bij elke blog ook nog even waarom ik die blog heb gekozen, want dat vind ik wel zo leuk!

Dit zijn de bloggers die ik tag;
Brechtje - Brechtje van Brechtjoee (klik) schrijft voornamelijk over beauty, maar ook komt er af en toe een lifestyle of persoonlijk artikel online. En sinds kort ook filmpjes! Ik vind haar blog persoonlijk heel leuk, ze schrijft erg professioneel en ook haar filmpjes (dat zijn er tot nu toe 2, maar dat getal wordt de komende tijd vast veel groter) vind ik heel leuk: ze komt heel spontaan over en daarin zie je dat ze echt een leuk meisje is!

Charile - Charile van Love Your Life (klik) is een van de bloggers die ik al best wel lang ken, nog van mijn vorige blog op web-log.nl. Maar nog steeds volg ik haar, omdat ze gewoon een erg leuke blog heeft en ik haar reviews over beautyartikelen en andere non-beauty artikelen gewoon erg leuk vind, net zoals haar schrijfstijl. Plus dat de foto's ook erg mooi zijn!

Charlotte - Charlotte van xxxCharr volg ik nog niet zo errug lang, maar vind ik persoonlijk ook een erg leuke blog. Charlotte plaatst vooral veel beautyartikels, je kunt ook wel zien dat dat haar grootste hobby is. Naast beautyartikels staat er ook wel eens een filmpje online, en dat vind ik wel de grootste kracht van Charlotte: haar filmpjes zijn echt geweldig! Ze is zo heerlijk spontaan en dat is gewoon erg tof om te zien. Ik moet ook vaak lachen om haar gekheid in een filmpje (en dat is dan natuurlijk positief en zie ik ook als iets leuks).

Lisanne - Lisanne van Liefske schrijft over van alles op haar blog: beauty, fashion, lifestyle, of persoonlijke dingen: je kunt het allemaal vinden!  Net zoals bij Charile vind ik ook dat Lisanne een erg prettige schrijfstijl heeft. Daarbij heeft ze natuurlijk ook erg leuke artikels die ik óok altijd erg prettig vind om te lezen. Oeps, ik kom er net achter dat Lisanne al over de 300 volgers heeft op Bloglovin, maar uitzonderingen zijn er altijd, toch? Ik wilde Lisanne er gewoon bij hebben. ;)

Jody - Jody van JLovesBeauty volg ik eicht al superlang: volgens mij vanaf het allereerste begin! Ik weet nog dat ik superblij was toen ik in het lijstje van 'favoriete blogs' (of zoiets) stond, haha! Ze plaatste op mijn vorige blog iedere dag wel een artikel, en vaak kwam het totaal aantal reactie's in het begin ook op 1, die van Jody dus! Later kreeg ik steeds meer volgers, maar Jody bleef altijd, haha. Ook Jody' blog vind ik erg leuk, je leest vaak over persoonlijke stukjes, maar ook komen er vaak beautyartikels online en heel af en toe ook een leuk filmpje. Jody is een van mijn favoriete bloggers uit België! 

Aaah, echt niet normaal hoe moeilijk ik het vond om 5 bloggers uit te kiezen om een award te geven! Wees niet treurig als jouw blog er niet tussen staat, want ik heb heel veel leuke blogs op mijn lijstje staan die gewoon allemaal hier een plekje verdienen. En wie weet sta jij er de volgende keer tussen!

Heb jij ook een lijstje met je favoriete blogs en ken jij ook nog enkele volgers die jouw al vanaf het begin volgen? Ik ben benieuwd!

Liefs, Myrthe.