Happy Birthday To Me! + uitslag winactie

Vandaag een wat korter artikel dan normaal, want: ik ben jarig. Happy Birthday to me, yeah! Éindelijk ben ik 14 jaar, woehoe! Jullie hebben mijn verjaardagswishlist al gezien en ik ben dan ook erg benieuwd wat ik vandaag krijg, haha. Omdat het zo'n kort artikel is, geef ik in dit artikel ook de uitslag van de winactie, waar jullie iets langer dan een maand aan mee konden doen... Ben je al benieuwd wie het is geworden? Kijk maar mee op de volgende pagina...

En de winnaar is...

Mijn eerste cadeautjes


Hafsah, ik heb je al gemailt, maar als je het nog niet gezien hebt, zou je me dan z.s.m. je adresgegevens willen sturen? Dan kan ik het pakketje zo z.s.m. op de post doen. Voor de anderen: niet getreurd, er komen vast en zeker nog veel meer winactie's online op IHBF de komende tijd. 

Hierboven zag je ook al een foto van een paar cadeautjes die ik al kreeg, het sieradenrekje (die je niet zo goed op de foto ziet) is best groot en vind ik zo handig! Verder heb ik ook gisteren al een iPod gekregen waar ik super (super) blij mee ben! Ik heb er al heel veel leuke apps op staan, en ook heb ik (pas) gister Twitter aangemaakt. Volg me maar! Ik heet MyrtheHoekstra. En als jullie nog leuke apps weten, laat die dan vooral achter in de comments! Ik ben benieuwd :). 

Jullie vandaag nog een fijne dag gewenst! Wat gaan jullie vandaag doen?