Help jij me kiezen? | Schoenen

De laatste tijd zie ik heel veel leuke schoenen, in de winkels, maar ook in webshops of inspiratiefoto's. Een paar heb ik al heel lang op het oog, en andere ken ik pas sinds een week (of een dag!), maar ze zijn allemaal zo leuk. Omdat ik er zelf niet uitkom, vraag ik in dit artikel hulp aan júllie! Niet iedereen houdt misschien evenveel van kleding en schoenen, maar iedereen heeft wél een eigen mening en die wil ik aan het eind van dit artikel, in de comments, graag horen. Kijk maar snel mee naar de schoenen waar ik over twijfel...

1) Minnetonka (piperlime.gap.com €40) - Minnetonka's vond ik eerder niet zo leuk, ik vond ze maar wat raak met die 'strookjes' sùede eromheen (haha), maar nu ben ik wel van gedachten veranderd. Marieke (Fanilla) heeft ook een paar Minnetonka's en die vind ik zo leuk! Ook gewoon de manier hoe ze ze combineert in haar outfits, vind ik heel tof om te zien. En daarnaast heb ik ook allemaal verhalen gehoord dat ze héerlijk lopen, net alsof je in pantoffels loopt. Dat klinkt goed, toch?

2) Bruine laars met stoffen printmotief (Sacha, €89,95) - Laatst zag ik dat Sanne (WeAreFashion) deze laarsen van Sacha had gekocht, en ik vind ze zo leuk! Dat is al wel langer zo, ik denk dat ik deze laarsen als sinds vorig jaar herfst/winter leuk vind, met dat toffe printje. Ze zijn wel aan de dure kant, maar ik denk dat ik dat er wel voor over heb (als ik tenminste eerst een beetje gespaard heb, haha).

3) Bordeauxrode Vans (Men At Work €64,99) - Aah, wat vind ik burgundy Vans leu-euk! Ik zit ze al heel lang te bewonderen, maar ik heb pas sinds een paar dagen opgezocht waar ze te koop zijn. O.a. bij Men at Work, voor een prijsje van €64,99 (slik)! Maar, ook bij deze Vans denk ik dat ik het er wel voor over heb, want ik heb al een ander paar zwarte en deze lopen echt héerlijk en zijn ook nog steeds erg mooi (na ze een jaar heel vaak te hebben gedragen). Dit paar is dan wel wat minder goed te combineren dan zwarte, maar toch denk ik dat ik ze heel vaak ga dragen.

Zo, dat waren mijn 3 'keuzes' qua schoenen! Zoals jullie kunnen lezen heb ik over elk paar schoenen wel iets positiefs gezet dus dat maakt me wel heel moeilijk om te kiezen. En daarom vraag ik nu: voor welk paar zou jij gaan, nummer 1, 2 of 3?