OOTD | Orange Blouse

Veel fashionblogs schrijven er over: oranje ís en wórdt de trendkleur van dit en volgend seizoen. Al eerder zag je een OOTD (Outfit Of The Day) met deze oranje blouse en ook vandaag heb ik er weer een voor jullie. Ik draag de laatste tijd veel shorts (natuurlijk wel in combinatie met een panty), het zit gewoon heerlijk en met dit weer is het niet te warm, maar ook niet te koud. Prima keuze dus! Wat ik deze lente/zomer nog graag wil aanschaffen, zijn high waisted shorts. In ieder geval, kijk maar mee naar mijn outfit!

Zwart hempje @H&M - Oranje blouse @H&M - Ketting @H&M - Shorts @New Yorker - Panty @? - Gympen @Schuurman Schoenen - Nagels @Easter Nails

Hopelijk vinden jullie 'm leuk! Wel een beetje een H&M outfit, oeps.. Maargoed, H&M is gewoon zo'n fijne winkel die steeds maar met toffe items komt. Dusja, dan kan het ook niet anders hè? De zon was af en toe wel een beetje irritant, zoals jullie wel aan de foto's kunnen zien. Op de foto's met zon wordt mijn oranje blouse ineens helemaal geelachtig, grappig om te zien!

Hebben jullie al een oranje kledingstuk in huis? Of staat er eentje op je wishlist? Of vind jij deze trend helemaal niks en laat je 'm aan je voorbij gaan?