Sneak Peek of my life #1

Precies een week geleden was ik jarig en kreeg ik een superleuk cadeau: een iPod! Hier komt nog een speciaal artikel over, maar nu ik een iPod heb maak ik ook veel gebruik van Twitter en alles wat daar omheen zit. Met dat laatste bedoel ik vooral Instagram, een heel handige app die je kunt downloaden voor Android of iPhone apparaten. Hierbij kun je foto's maken en vervolgens heel snel bewerken, hoe jij het maar wilt. Ook kun je andere mensen volgen en de foto's die zij posten, liken of evt. een comment achterlaten. In ieder geval, in dit artikel laat ik een paar foto's zien die ik de afgelopen tijd heb gepost, ik ben van plan om dit dan om de twee weken of een keer in de maand te laten zien, maar eerst even kijken wat jullie ervan vinden.


Dit was de allereerste foto die ik postte op Instagram én Twitter: mijn eerste cadeautjes die morgen!

Een van die dingen was dit zakje Lion Pops, die overigens heerlijk was! En ja, hij was dan ook al snel weer op ;)

Ook kreeg ik een heel handig sieradenrekje, waar ik al een tijdje naar op zoek was. Echt superhandig dit, zo raak ik mijn sieraden niet meer kwijt en raken ze ook niet meer zo snel in de knoop!

Verjaardagskaartje van mijn ouders en broertje: superleuk! Toevallig kreeg ik 'm later ook nog van mijn oom en tante, dus nu heb ik er twee van..

Zoals de meeste van jullie waarschijnlijk wel weten loopt er nu een actie bij de Albert Heijn met miniproducten. Mijn broertje is daar helemaal gek van, en daarom kocht mijn moeder dit kartonnen winkeltje die je ook al zag in de reclame. Zo schattig!

Mijn verjaardagsoutfit!

En de outfit van de volgende dag, naar school...

Haha, deze pruik kreeg ik van mijn oom en tante samen met een bon voor een lachmeditatie cursus. Tja...

Doordeweeks is het in mijn kamer áltijd een rommeltje. Zo ook bij deze foto, oeps...

Dit handige 'hartje' kreeg ik van mijn andere oom en tante voor m'n verjaardag, waar je allerlei foto's en belangrijke papiertjes in kunt doen. Superhandig, heel leuk om bijv. foto's etc. in te doen die je doen denken  aan mooie herinneringen. En toevallig heeft deze ook precies dezelfde kleur als het sieradenrekje, lekker bijpassend dus!

Afgelopen week was het niet zo heel mooi weer, wat jullie vast en zeker ook wel door hadden. Hier kwam er een heel donkere lucht aan, wat later uitbarstte in onweer..

Mijn vriendin nam 'Wreck this Journal' weer eens mee naar school, superleuk! Hij is die dag wel iets van 10 keer keihard tegen de muur aangegooid, haha..

Tja, als je je in de les verveelt moet je toch iets doen.. Die etui is overigens van mij en die tas van een vriendin van me.

Deze foto maakte ik op weg van school naar huis. Ik moet altijd langs een meer fietsen en het weer was toen best goed, dus maakte ik deze foto. Prachtig, toch?

Ook maakte ik op die dag deze foto: bloemetjes! Er waren toen namelijk heeel veel paardenbloemen te zien, zag er grappig en zomers uit!

Ik heb afgelopen week maar liefst 4 regenbogen gezien, waarvaan op één dag drie..

En nog een keer bloemetjes. Op dit grasveld groeiden echt prachtige bloemen in allerlei verschillende vrolijke lentekleuren dat ik er wel een foto van móest maken. En, dit is het resultaat!

Voor een verjaardagsfeest maakte ik ombre nagels, op de foto zie je het misschien niet heel goed maar ik ben best tevreden over het resultaat.

En dan alweer de laatste foto, die is gemaakt op het feest! Het was een slaapfeestje en het was echt heel gezellig. We hebben maar iets van 3 - 4 uur geslapen dus nu ik dit typ ben ik wel erg moe, maar het was wel heel leuk..

En dat waren de foto's alweer! Heb jij de laatste tijd nog wat leuks gedaan/meegemaakt? Ik ben benieuwd!