Let's Talk on Saturday #7 - Koninginnedag

Deze week geen Let's Talk on Friday, maar een Let's Talk on Saturday! Vandaag ga ik jullie weer een vraag stellen, ook beantwoord ik die vraag (zoals altijd) weer. Lees snel verder op de volgende pagina wat de vraag van deze week is...


Omdat het maandag 30 april is (en daarom: Koninginnedag!) ben ik erg benieuwd wat jullie gaan doen op deze dag. Het is natuurlijk vakantie en daarom is het een grote kans dat je vrij bent op die dag en misschien wel wat dingetjes gaat verkopen of gaat kopen als je de vrijmarkt afstruint... 

Mijn antwoord
Mijn Koninginnedag is ieder jaar weer anders, en heel eerlijk: ik heb nog geen idee wat ik dit jaar ga doen! Ik denk gewoon naar de vrijmarkt en kijken of ik misschien nog wat leuke dingetjes zie, ik zie wel... 

En, wat gaan jullie doen met Koninginnedag?