Tag | Nail Polish Addict

Dat ik een nail polish addict ben, is een feit. En toen ik deze tag zag op Today's Beauty hoefde ik ook niet zo heel lang te twijfelen. In deze tag staan 10 vragen die ik allemaal voor jullie gaan beantwoorden. Als jullie daarnaast nog vragen hebben over mij en nagellak (haha), dan kunnen jullie die natuurlijk altijd vragen bij de comments. Ben je al benieuwd naar mijn antwoorden? Lees dan gauw verder...

1. Wat is je favoriete nagellak merk/bedrijf? - Hmm, dat begint al moeilijk! Ik hou heel erg van de budgetmerken, omdat deze veel keuze hebben in nagellakjes, vaak net zo mooi zijn als de dure merken, maar dan veeel goedkoper! Daarom ga ik al snel voor een merk als Essence, Catrice of NYC, maar als ik dan echt moet kiezen ga ik voor Catrice.

2. Glitter of geen glitter? - Aan de ene kant vind ik glitter heel mooi op je nagels, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel heel vervelend om er af te halen. Maar, omdat het zo mooi is en omdat het je nagels echt áf kan maken, ga ik toch voor wél glitter.

3. OPI, China Glaze or Essie? - Als ik heel eerlijk ben, heb ik nog geen éen lakje van deze drie merken! Hopelijk gaat dat snel eens veranderen, want alledrie de merken vind ik wel erg mooi en ook lijkt me de kwaliteit van de lakjes erg goed. Ik kies dan voor OPI, omdat ik de LE's er altijd heel mooi van vind, en ik er ook altijd in de DA naar zit te staren, haha.

4. Wanneer/hoevaak verander jij je nagellak? - Dat verschilt bij mij. Soms heb ik het heel druk met school, en dan kan het gebeuren dat ik een hele week de zelfde nagellak op heb, en soms zijn er ook wel dagen (of weken) dat ik met niets op mijn nagels rondloop. Maar, in een normale week, verander ik mijn nagels minimaal 2 keer en maximaal 4 keer.

 5. Wat is je favoriete kleur op je nagels? - Ik vind alles wel leuk, maar zomerkleurtjes vind ik zo tof! Vooral nu het zo warm is de latse tijd, vind ik het leuk om lichte kleurtjes te dragen, want dat maakt me zo vrolijk. Hier horen ook o.a. pastel- en nude kleurtjes bij, love that!

6. Donker of felle kleuren? - Felle kleuren! Donkere kleuren draag ik alleen af en toe in de winter, maar ik probeer ook op donkere dagen zo veel mogelijk vrolijke kleuren te dragen, hehe.

7. Welke nagellak draag je op dit moment op je nagels? - Niet éen nagellak, maar twee! Ik heb toevallig gister mijn twee nieuwe lentelakjes van NYC (Mint Macaroon en Bubblegum Pink) geswatcht, dus ik loop nu met twee verschillende kleuren op beide handen rond. Wel zo vrolijk, toch?

8. Matte nagels, yes or no? - Ik vind matte nagels best leuk, maar als ik moet kiezen ga ik toch liever voor glanzende nagels. Heel soms ga ik er voor om een matte topcoat over mijn normale nagellak te doen, maar dit komt eerlijk gezegd niet heel vaak voor.

9. French manicure? Ja! Dit heb ik al meerdere keren gedaan en ik vind het best leuk. Ik moet wel even tijd vrij maken om het te doen (want het kost best veel tijd als ik het helemaal netjes wil doen) maar het resultaat mag er dan ook zijn. En: het staat netjes, ook een groot pluspunt als je bijvoorbeeld naar een net feestje etc. gaat.

10. Favoriete winter kleur? - Bruin! Sommige kleuren bruin vind ik veel te saai, maar gelukkig bestaan er ook heel veel wél leuke bruine kleuren voor in de winter. Vaak combineer ik mijn nagels in de winter ook nog met een leuke glitter topcoat, zodat ik mijn nagels wel wat opvallender maak. ;)

Ik hoop dat dit jullie dit een leuke tag vonden! Er zitten hier vast nog een boel nail polish addictes bij, dus die raad ik zeker aan om deze tag over te nemen. Verder tag ik niemand in het speciaal, maar wees gerust om 'm over te nemen!

Vind jij deze tag leuk & ga jij de tag overnemen? En ben jij ook zo'n nail polish addict als ik?