Be Inspired: Phone Cases

Sinds ik een iPod heb, ben ik steeds aan het zoeken naar een leuk hoesje. Want, die heb je natuurlijk wel nodig bij zo'n dun ding die heel snel beschadigd kan worden en al snel kapot is als je 'm een keer( per ongeluk) laat vallen. Ik heb al wel een paar leuke gezien, maar deze zijn of niet geschikt of te duur. Echt balen, maar ik blijf natuurlijk doorzoeken! Ook vond ik een boel leuke hoesjes op Weheartit (vinden jullie het ook zo jammer dat Weheartit geen webshop is?) voor je iPod, maar ook voor de iPhone of voor gewoon je mobiel vond ik een boel leuke die ik nátuurlijk ook met jullie wil delen. Kijk maar mee op de volgende pagina...


Deze twee hoesjes vind ik zo leuk! Bloemetjes maken je altijd vrolijk en een quote vind ik ook altijd erg mooi. 

Printjes maken iedere mobiel zóveel leuker en vrolijker!

Aaah, deze van Hello Kitty zijn zo schattig! Als je het mij vraagt wel wat té veel glitter, maar toch maakt het hoofdje van Hello Kitty op het hoesje veel goed..

Ik moest eerst wel even twee keer kijken om zeker te weten dat dit écht een mobielhoesje is, maar het is toch echt waar! Lijkt me wel erg onhandig, maar als je ziet hoe schattig dit is, vergeet ik dat al snel..

Glitters doen het altijd goed! Maar, ik denk wel dat als je ze veel gebruikt er al snel glitters van af vallen. Dat zou toch jammer zijn...

Omg, deze zijn allemaal echt geweldig! Zo vet :D

Net zoals deze.. Die cupcakes! <3

Bron foto's: Weheartit

Ik hoop binnenkort een goed, mooi en betaalbaar iPod hoesje te vinden, maar ik heb nu in ieder geval genoeg fantasie. Als jullie nog een leuke/handige tip hebben voor een iPod hoesje, dan mogen jullie die natuurlijk altijd achterlaten bij de comments! Ik weet dat er op Ebay ook veel leuke en heel betaalbare hoesjes te koop zijn, maar ik wil wel echt een hoesje hebben die het ook best lang volhoudt...

Wat voor hoesje heb jij om je mobiel? 

1 opmerking:

  1. Hmm, iPod hoesjes zijn nogal lastig te vinden, in tegenstelling tot iPhone hoesjes. Vind ik zo jammer, want ik heb nu gewoon een suf zwart hoesje.

    BeantwoordenVerwijderen