Koninginnedag shoplog

Sorry sorry dat dit artikel al eerder online kwam (maar dan alleen met titel en zonder tekst)! Zelf vind ik het echt super vervelend, want ik heb gister gewoon een artikel ingepland met alles erin en eraan. En dan kom je er de volgende morgen achter dat alle tekst + foto's verdwenen zijn! Nu we eindelijk van het inplan probleem van Blogger af zijn, komt dit er ook nog bij... Hopelijk gebeurt het niet nog een keer, want hier kan ik kan ik zó van balen...

Maargoed, een shoplog dus. Het was twee daagjes geleden natuurlijk Koninginnedag, en de straten vol stonden met markten. Zelf kocht ik niets op de markt, maar wel ging ik even langs Kruidvat en daar vond ik wel wat leuke dingetjes. De dag erna (1 mei) was ik ook nog eventjes in de stad te vinden en vond toen ook nog wat leuke dingetjes. Kijk maar mee op de volgende pagina naar mijn aankoopjes...


Alles samen, ik kocht een broek en verder wat make-up producten...


Bij de Okay zag ik hele mooie broeken liggen voor maar €16,95 per stuk, dus je begrijpt wel dat ik deze al snel aan had om te passen. Hij paste goed, dus daarom hoefde ik ook niet zo lang te twijfelen of ik 'm zou meenemen. Nog geen €17, dat is toch niks voor een broek?! Ik nam 'm mee in een oudroze kleur, ik zit nu al helemaal te bedenken hoe ik 'm ga combineren. Als jullie nog ideeën hebben, mogen jullie die natuurlijk altijd achterlaten in de comments.


De make-up heb ik gekocht over een paar dagen. Het zijn allemaal producten die ik ook al op andere blogs had gezien en waar ze erg positief waren. Kijk maar mee...


...Om te beginnen met deze prachtige blush van Catrice uit de Revoltaire LE collectie. Deze ombre (jaja, Catrice volgt de trends goed!) blush in C01 Colour Bomb met heeeel veel glitters vind ik echt prachtig. Deze blush ga ik dan vast en zeker de komende tijd nog vaak dragen. Ik betaalde er €4,49 voor af. Hier komt zo snel mogelijk een review over..


Ook kocht ik een redelijk nieuw product, namelijk deze basis - met primer en highlighter in één! - waar ik ook veel goeds over had gehoord. Ik breng dit vaak aan de bovenkant van mijn junkbeenderen aan, zodat je een mooi glimmend effect krijgt. Ook zeker een goede zet voor Essence!
Voor dit product betaalde ik €3,79, echt een koopje dus!

 Ook nam ik deze twee lipsticks van MAX (Action) nam ik samen mee voor maar 80 cent (!). Ik heb de kleuren 'Peach', een mooi oranje kleurtje dat neigt naar koraal en 'Silky Nude', een mooi nude kleurtje. Ik vind de lipsticks heel fijn en ook goed gepigmenteerd, dus ik denk dat ik hier nog wel een paar van meeneem (andere kleuren).


Ook deze foundation van Catrice kocht ik (alweer een tijdje geleden), deze hebben jullie ook al kunnen zien in mijn vorige shoplog, maar bij het maken van de foto's was ik dat helemaal vergeten (dom dom!), dus daarom zie je 'm ook in deze shoplog weer. Deze foundation is precies mijn (lichte) kleur, dus ik ben er heel erg blij mee. Deze foundation kost €6,49 maar doordat ik 'm kocht bij de 1+1 actie en dat geldde voor 50% korting, betaalde ik er maar €3,25 (!) voor.  

Dit is zeker geen beste foto, maar ook kocht ik laatst deze highlighter pen in 010 Eye Like! van Catrice na er ook veel goeds over te hebben gehoord. Ik vind 'm erg handig, omdat je met zo'n pen je highlighter veel mooier en preciezer kan aanbrengen. En daarnaast kostte ie ook maar €3,79, geen geld toch? 

En dat waren mijn aankoopjes alweer! Hebben jullie de laatste tijd nog wat leuks geshopt en over welk product willen jullie graag een review zien?