Be Inspired | Summer Outfits

Wow, wat is het de laatste tijd warm! Heerlijk, om uit school heerlijk te kunnen zonnen, maar iedere ochtend is het wel weer een dilemma wat je nu weer aan moet doen naar school/werk. Is dat misschien te warm, of is dat andere misschien te bloot? Dat heb je vast eens deze dagen wel eens afgevraagd, want het is moeilijk hoor! Ook zelf weet ik niet zo goed wat ik aan moet doen, 's ochtends is het meestal nog een paar graad kouder dus dan vind ik het ook weer wat koud om alleen shorts aan te hebben (op de fiets). Dus dan doe ik maar een panty er onder aan en doe ik die later wel weer uit bij gym. Moeilijk moeilijk... Maar in dit artikel laat ik een paar 'summer' outfits laten zien, die je hopelijk genoeg inspireren! Kijk maar mee op de volgende pagina...


Een hempje en shorts zijn natuurlijk altijd goed! Voor 's morgens (zoals ik ook al zei) misschien wat koud, maar ook kreeg ik de tip om 's morgens een joggingbroek over je shorts te doen en die dan op school uit te trekken. Ik weet niet zo goed of ik dit doe, maar dat zie ik nog wel. Het meisje combineert haar kanten (cute!) hempje en short met witte sneakers. Staat leuk, maar zelf zou ik dit niet zo snel aan doen, omdat het mijn benen al snel dikker maakt, daarom ben ik ook sowieso al tótaal geen fan van sneakers. Maar voor anderen is dit natuurlijk anders, dus dit mag je helemaal zelf weten... 

Als je niet zo houd van een short of een andere korte broek, kun je natuurlijk ook nog altijd voor de lange broek gaan. Dit is dan wel een stuk warmer, maar als je voor een lichte broek gaat, valt het vast nog best mee. De laatste tijd zijn lichte kleuren (pastel) broeken ook helemaal in, dus je loopt ook nog eens helemaal mee met de mode! Je kunt zo'n broek combineren met een lekker luchtig hempje, zoals het meisje op de foto ook doet. Zelf zou ik niet zo snel voor zulke hakken gaan, als het zo warm weer is ga ik liever voor makkelijke schoenen. 

Naast een spijker short kun je natuurlijk ook voor een short doen in een felle kleur, zoals deze rode. Ook pastel shorts kunnen natuurlijk, ook die zie je de laatste tijd erg vaak. Combineer zo'n felle short met een wat rustiger shirt, zoals deze hierboven. Een pastel short kun je ook gemakkelijk combineren met een wat feller shirt, bijvoorbeeld met een leuke print erop. 

Kijk maar hoe makkelijk het is! Shirtje, truitje of hempje, short en sneakers of slippers. Het hoeft helemaal niet uitgebreid, als je het maar niet té warm hebt...

Iets wat nog wat te warm is voor nu, maar wat wel heel erg leuk is, is zo'n spijker jasje. Ook helemaal van nu, en ook kan ie' zo'n outfit als deze hierboven helemaal af maken!

Wat ik ook superleuk vind, maar eigenlijk véél te warm is nu, zijn zulke laarsjes! Ze staan zó leuk, maar wel jammer dat ze zo warm zijn..

Zo'n luchtige blouse als deze kan natuurlijk ook altijd, de laatste tijd is het ook helemaal in als je er een spijker jasje over heen doet, en dan is dit toch superhandig? Een spijker jasje zónder mouwen!

Deze zie je de laatste tijd ook erg vaak, asymmetrische rokken! Oftewel rokken die aan de achterkant langer zijn dan aan de voorkant. Ik vind ze echt superleuk, maar of dat mij staat? Dat zullen we nog eens zien, haha... Ik vind ze in ieder geval erg tof en ook de printjes zijn zó vrolijk en zomers ;D

En dat was mijn selectie alweer! Er zijn nog veel meer leuke summer outfits, maar omdat dit artikel anders veeel te lang wordt, stop ik nu, haha. Wat draag jij het liefst met deze warme dagen?