How To | Een pastelbroek combineren in 3 manieren!

In mijn laatste shoplog zagen jullie de lichtroze pastel broek al voorbijkomen die ik destijds had gekocht. Ik nam 'm voor nog geen €20 mee van de Okay, want voor dat geld kun je het toch niet laten? Omdat de pasteltrend nu helemaal in is, besloot ik drie outfits te maken met deze pastelbroek. Zo kun je dus zien hoe ik zo'n broek combineer. Iedereen heeft zijn eigen stijl, en dus is het ook zeker niet erg als je het niet mooi vind. In ieder geval, kijk maar mee!


Setje 1; Comfortable - Deze outfit is heel simpel, iets wat je dus ook gemakkelijk naar school kan dragen. De top heeft op de mouwen (die je jammer genoeg niet ziet door de blazer) studs en komt ook van de Okay. De zwarte blazer komt van de H&M, de armbandjes ook en de olifantenketting van de New Yorker. In mijn haar draag ik een staart, maar dan er 'zeg maar' doorheen gedraaid, haha. Als jullie hier een 'tutorial' van willen zien, willen jullie dat dan even achterlaten in de comments? Alvast bedankt!

Setje 2; Flowers - De tweede outfit is echt een zomerse outfit! Helaas zit mijn broek op de foto's echt heel raar, dus daar moet je maar even overheen kijken. Eerlijk gezegd is de (wat het lijkt) 'top' met het bloemetjesprint eigenlijk een jurkje, maar ik heb dus in mijn broek gestopt. Erover heen draag ik een zwart vestje van de H&M en ook draag ik oorbellen van de H&M. Het riempje en de sandaaltjes komen beide van de New Yorker.

Setje 3; Denim - Dan zijn we alweer aangekomen bij de laatste outfit, en eerlijk gezegd ook mijn favoriet. Hier heb ik mijn haren gekruld, en verder komen het zwarte hemdje-, trui en spijkerblouse van de H&M, de laarsjes van de Schuurman Schoenen, de muts van de Hema en de ketting van Topvintage.

Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien, en als jullie nog leuke combinatie's weten, kunnen jullie die natuurlijk altijd achterlaten in de comments! Ik ben benieuwd..

Weet jij nog leuke combinatie's? 

Foto's zijn gemaakt door mijn tweelingzus.