Let's Talk on Friday #8 - Mode missers

Het is weer vrijdag, dat betekent een nieuwe Let's talk on Friday! Dit is alweer de 8de keer en ook ben ik deze keer erg benieuwd welke antwoorden jullie hebben op de vraag van deze week. En zoals altijd beantwoord ook ík die vraag. Lees snel verder om achter de vraag van deze week te komen...


Welke fashion items mogen volgens jou wel verdwijnen? Is de vraag van deze week. Hiermee bedoel ik dus de modeitems die jij echt hélemaal niks vind, echte modemissers dus. Ik heb sowieso wel een paar, die ik hieronder een voor een even aan jullie laat zien...

Nummer 1 - Shirtjes of andere mode items met een doodskop erop. Anderen vinden dit misschien juist heel stoer, maar ik vind het hélemaal niets.

Nummer 2 - Deze legging van spieren zagen jullie al een tijdje geleden ook al op Beautylab voorbij komen, vreselijk vind ik ze!

Nummer 3 - Clogs, de schoentrend van 2010! Oftewel, de 'modieuze' klompen die destijds erg populair waren op Asos. Ik heb nooit begrepen waarom deze ín werden, ik denk ook niet dat ik ze ooit mooi ga vinden...

En dit was nog maar een kleine selectie van mode items die van mij écht wel mogen verdwijnen. Bah, weg ermee! En wat vinden jullie, welke mode items mogen volgens júllie wel verdwijnen? Ik ben benieuwd!