Sneak Peek of My Life #2

Excuses dat er dit weekend geen artikelen aankwamen, ik had het erg druk en daarom nauwelijks tijd om een artikel te schrijven. Maar, ik maak het vast goed met deze (alweer) tweede Sneak Peek of my life! Afgelopen twee weken was het natuurlijk meivakantie en daarom zitten er deze keer ook wat meer foto's bij dan de vorige keer. Maar, ditkeer heb ik de foto's in een 'collage' gezet, voor minder scrollwerk, haha. Kijk maar mee naar de foto's op de volgende pagina...


1 | Queensday Nails 2 | Ombre blush van Catrice: luv it! 3 | Naar de kapper geweest, veel haar eraf! Maar, dat was ook wel nodig... 4 | Nieuwe ketting! Gewonnen bij Marleen.

1 | Dit heb ik altijd als ik net van de Kruidvat kom, haha... 2 | Vrijdag 4 mei ging ik 3,5 uur heen en terug met de trein na Den Bosch voor de bloggersmeeting. Deze foto maakte ik in de trein... 3 | Nieuwe armbandjes! De paarse komt uit de goodiebag en de andere vrienschapsarmbandjes van H&M, 4 | De vakantie ging zó snel voorbij! Dan toch maar even beginnen met huiswerk maken...

1 | Spulletjes bij Lush gekocht in Den Bosch! Om alleen maar het tasje in bezit te hebben, is al super toch? (haha) 2 | Random foto en een kleine sneak peek van mijn outfit die dag. 3 | Toen ik donderdag na een heel lange en warme (het was eindelijk eens warm die dag!) terugkwam uit school, had ik wel een bakje ijs verdiend.. En check dat schattige bakje! 4 |  Ik ging voetballen tegen mijn zusje en mijn broertje (van 6) was de scheidsrechter. Ik had gewonnen, en dit was mijn prijs: een bakje van lego waar je je nagellakjes op kunt zetten, die hij speciaal daarvoor had gemaakt! How cute?! 


1 | Ombre nagels!  2 | Toen we bij de tandarts waren, moesten we wel even wachten dus toen gingen we allemaal foto's maken, haha... Mijn broertje wilde ook een stoere foto, dus hier is ie!  3 | Deze foto maakte ik van mijn zusje. Er was ook een heel toffe en grote spiegel, dus daar moesten we wel even voor poseren, haha.  4 | En dan nog deze onwijs schattige foto van mijn broertje! Aaaah!


 1 | Deze brief kreeg ik laatst terug van mijn lerares Frans. Ik maakte 'm ergens in het begin van het schooljaar, want hiermee kon je je cijfer 0,5 ophalen. En dat lukte! 2 | Wat opgeruimd.. Ziet er best goed uit, toch?  3 | Wiskunde, tja...  4 | Ik vroeg aan jullie op Instagram of Easy A een leuke film was, want ik had 'm meegenomen uit de bieb. Ik heb 'm inmiddels al gekeken, en hij is echt leuk!


1 | Ah, hier had ik zó'n dorst! Je moet ook niet weten hoe snel ik deze foto maakte, om daarna te kunnen drinken... 2 | Nieuw maskertje, hij is zo fijn!  3 | Shoes! @School  4 | Twee vriendinnen van mij hadden dezelfde schoenen, dus maakte ik deze foto. Origineel toch?! Het lijkt net echt!


 1 | Deze foto maakte ik bij een vriendin, het was eindelijk weekend! Poeh! 2 | Appeltje 3 | <3  4 | iPod hoesjes! Ik heb er al een tijdje een, maar die hebben jullie nog steeds niet gezien.. Links (Dixons) zie je die van mij en rechts (Saturn) is van mijn vriendin. 


1 | Haha, prethoofd!  2 | Outfit of the Day, lekker simpel! 3 | Dit is mijn wekelijkse zaterdag ontbijt, twee pizzabroodjes met een kop chocolademelk! Yum!  4 | Een klein stukje van de wereldkaart die in de logeerkamer (computerkamer) hangt.


1 | Prachtige bomen tijdens het fietsen.. 2 | Dit vind ik zo'n prachtige cover! Ik luister sowieso de laatste tijd vaker covers dan 'originele' liedjes, ik vind ze gewoon veel mooier! En Madilyn Bailey is gewoon géweldig..  3 | Bezig met artikel..  4 | Watching Easy A met vriendinnen..


1 | Ook mijn vriendin heeft nu de vriendschapsarmbandjes van H&M die je een enkele foto's eerder ook al zag. Daarom maakte ik er natuurlijk even een foto van ;). 2 | Vorige zaterdag hield ik nog mijn verjaardagsfeest, en dat was zo gezellig! We hadden een high tea ergens, en de tafel was zo mooi gedekt! En ook was er zoveel lekkers, jammie! Een artikel hierover volgt waarschijnlijk nog... 3 | Hier een muffin die ik toen ging versieren, pretty!  4 | Het was zondag Moederdag, dus daarom kunnen de cadeautjes natuurlijk niet ontbreken.. Deze beker gaf mijn zusje, ik vond 'm zo tof dat ik 'm even op de foto zette!


1 | Wow, dit moet ik echt een keer goed (!) gaan opruimen. 2 | Wauw, wat scheen het zonnetje mooi Zondag!  3 | Lush Locketeer, ik hou dr van! 4 | Oh Yeah, dit is mijn Zondag. 5 | Outfitttt


Zo, dat waren er weer een boel! Ik hoop de volgende keer echt minder te hebben, maar dat valt niet echt mee, haha... Voor de Instagrammers (haha, zo noem ik het maar even), op Instagram heet ik Myrthe (@MyrtheHoekstra). 

Hebben jullie ook Instagram? En, hebben jullie de afgelopen 2 weken nog wat leuks meegemaakt?