MAX Lipsticks - wat vind ik ervan?

Een tijdje geleden kocht ik na veel positieve reviews te hebben gelezen deze twee heel (heel) goedkope MAX lipsticks van de Action. Ik betaalde maar liefst €0,80 voor twee (!) lipsticks, hélemaal geen geld dus! En daarmee zijn er ook een boel leuke kleurtjes, wat ik maar moeilijk vond om uit te kiezen.. Uiteindelijk nam ik twee kleuren mee, om eerst maar uit te testen of ze net zo goed waren als dat iedereen zei. Ben je benieuwd of ik ook zo positief ben over deze twee lipsticks? Lees dan snel verder...

Ik nam de kleuren 'Peach' en 'Silky Nude' mee. Beide erg lichte kleurtjes, maar daar hou ik juist zo van. De verpakking zelf is van plastic en lijkt daarom al heel erg goedkoop, maar, voor 80 eurocent kun je natuurlijk ook niet anders verwachten.

Zoals ik al zei zijn er nog veel meer kleuren verkrijgbaar, maar dit setje vond ik één van de mooiste, dus nam ik 'm maar mee. Waarschijnlijk neem ik nog wel een setje mee als ik weer bij de Action ben, voor het geld hoe je het niet te laten, toch?!

Ik vind de pigmentatie goed, maar niet super ofzo. De lipsticks zijn wel erg romig en daarom ook erg goed in opbouwen, dus als je de lipstick wat feller wilt aanbrengen, kan dat makkelijk.

'Naakte' lippen

Silky Nude

Peach
Ik vind de kleurtjes erg mooi, je kunt ze ook gemakkelijk naar school dragen en ze passen bijna wel bij elke outfit. De lipsticks blijven best goed zitten, ik denk ongeveer zo'n 2 uur. Als je even wat tussendoor eet, blijft het nog wel zitten, maar je moet het al wel snel daarna opnieuw bijstiften, maar dat vind ik niet zo erg; dat heb je bij bijna elke lipstift wel. 

Wat vinden jullie van deze kleurtjes en wat is jouw favoriete lipstick?