Vlog - Bloggersmeeting

Zondag stond er al een artikel online met een fotoverslag van de bloggersmeeting van vrijdag en ook heb ik (samen met nog een aantal bloggers) een stukje gevolgd. Jessy en ik hebben onze beelden aan elkaar geplakt en nu hebben we beide een heel leuke vlog in elkaar gezet. Ook Charlotte heeft een boel gevlogt, heel leuk om te zien! Dus daarom laat ik in dit artikel niet alleen míjn vlog zien, maar ook die van Jessy en Charlotte, mocht je die nog niet gezien hebben. Kijk maar mee op de volgende pagina...

Ik heb helemaal niet zo heel veel gefilmd, maar met de beelden van Jessy erbij is het uiteindelijk toch een filmpje geworden van 4 minuten. Je kunt ook goed het verschil zien van de beelden van Jessy en die van mij, dit is echt een van de redenen dat ik ook een spiegelreflexcamera wil! Maargoed, veel plezier met kijken:


Zoals ik al zei is de vlog van Jessy bijna hetzelfde, maar toch is ie net wat anders, omdat je ook watb beelden ziet die je niet in mijn vlog zat, en ook zie je in het einde nog wat leuke foto's. Kijk maar:




En ten slotte nog de vlog van Charlotte! Zij heeft alles gefilmd met haar flip camera, een prima vlog camera die je ook prima kan gebruiken als 'gewone' camera. Zoals je al zag op de 'still' van Jessy's filmpje film ik daar ook met Charlotte's camera, fijn ding! In ieder geval, Charlotte vertelt af en toe ook nog wat in het filmpje, erg tof om te zien! Kijk maar:




Hopelijk vonden jullie het leuk om nog even een paar sfeerbeelden van vrijdag gezien te hebben. Ik in ieder geval wel, als het zo op camera staat vind ik het veel leuker om naar te kijken, omdat je het dan ook als het ware echt 'meebeleefd'.

Ik hoop in ieder geval dat jullie het leuk vonden om te zien en ik wil snel nog een keer meeten met bloggers! Wat vind jij leuker om te zien, foto's of zo in een filmpje?