Nagellak | Glam Belle

De webshop Glam Belle is sinds februari helemaal veranderd met een nieuwe lay-out etc. en ook is er een geheel nieuwe collectie - die bestaat uit de leukste tassen, sieraden en.. nagellakjes! - en ik, als blogger, was daar natuurlijk wel heel benieuwd naar. Ik ontving via de post vier nagellakjes van Nabi - het nagellakmerk die Glam Belle verkoopt - en ik testte deze uitgebreid voor jullie. Lees snel verder op de volgende pagina om te lezen wat ik ervan vind...


Van links naar rechts zie je hier: Angel Peach, Baby Lila, Plum en Metallic Wine.

Glam Belle verkoopt vooral vrolijke zomer kleurtjes, ik ben er helemaal weg van! In eerste instantie viel gelijk mijn oog op Angel Peach, love that colour! Angel Peach is het enige lakje van deze vier lakjes die gewoon creamy is, de overige drie lakjes zijn metallic lakjes.

De potjes nagellak bevatten maar liefst 15 ml (!!) en dat voor maar het kleine budget prijsje voor maar €1,25 (!) per stuk. Dat alleen al klinkt al super, nietwaar?! Jammer dat de stickers aan de onderkant er niet heel netjes op zijn geplakt, maar hier heb ik gelukkig niet zo veel last van. Op de doppen zit een leuk detail; je ziet het merk 'Nabi' er op staan, heel leuk!

76 Angel Peach is een zomers koraal kleurtje, helemaal mijn ding! Het lakje is (als enige van de vier) creamy en niet metallic, met niet te veel poespas dus. Maar, toch toch vind ik het een prachtkleurtje, prachtig voor met dit weer!

Angel Peach lakt erg gemakkelijk en dekt ook vrij snel in twee laagjes. Één laagje geeft al een mooi effect, maar voor het mooiste resultaat heb ik toch twee laagjes gelakt. Dit kleurtje ga ik de komende zomermaanden vast nog veel dragen! 

99 Baby Lilac is een lila kleurtje en, zoals ik al zei, is ie' metallic. Ik hou er wel van, het is een keer wat anders! 

Baby Lilac vind ik een stuk minder prettig lakken. Ik moest wel ongeveer 4 - 5 laagjes aanbrengen voordat het lakje echt goed dekte, echt jammer.. En daardoor zie je ook een fout op mijn middelvinger door de vele laagjes, balen! Nee, dit vind ik niet echt fijn.. Maar, daarnaast vind ik het wel een tof kleurtje. Niet een van mijn favoriete kleuren, maar het heeft wel wat. 

105 Plum vind ik een erg mooi lakje. Roze, dat vind ieder meisje natuurlijk wel leuk! Ook dit lakje is een metallic lakje en bevat lekker veel shimmers, moo-ooi! 

Plum lakt best fijn, ook dekt ie' gemakkelijk in 2 -3 laagjes. Ik vind het een mooi licht zomers kleurtje, het 'metallic' maakt het helemaal af!

En dan het laatste lakje, 142 Metallic Wine! Op de webshop oogt deze kleur meer naar rood, maar in het echt is ie' meer paars. Dit maakt me niet zoveel uit, want beide kleuren vind ik prachtig! Ook dit lakje is metallic, ook lijkt het alsof er ook een zilver achtige kleur in het lakje verwerkt zit. Mooi!

Ah, wat vind ik dit een mooi kleurtje! Eerst was Angel Peach mijn favoriet (op het eerste gezicht) maar nu vind ik toch deze mooier. Ik vind de shimmers die in het lakje zijn verwerkt heel erg mooi en ook ben ik helemaal gek van het kleurtje zelf. 

De lakjes blijven best lang zitten, Metallic Wine bleef o.a. 3 - 4 dagen zitten zónder topcoat! Fijn! 

Conclusie: ik vind de lakjes van Glam Belle heel erg fijn, helaas dekt Baby Lilac niet zo heel goed, maar de overige drie lakjes gelukkig wel. Ik ben meestal niet zo fan van metallic lakjes, maar deze vind ik toch wel erg mooi! Ik ga ze de komende tijd vast nog erg veel dragen, I'm in love

Deze Glam Belle lakjes kun je kopen op www.glam-belle.nl en kosten maar €1,25 (!) per stuk. 

Zijn jullie al bekend met de webshop Glam Belle? Zo ja, heb jij er al eens wat besteld? Zo nee, ga je er een kijkje nemen?