Fashion | Ombre Ombre en guess what? Ombre!

Ombre. Ik schaam me dood - okee, bíjna dood dan - dat ik hiervan nog niets in mijn kast heb liggen - behalve de ombre blush van Catrice dan, hihi -. Hoewel ik de trend hélemaal geweldig vind en ik urenlang - misschien een beetje overdreven, maar goed - kan rondstruinen op sites als Lookbook en We Heart It naar de mooiste ombre kledingstukken- en beauty. Maar toch, is het me nog niet gelukt om het pérfecte ombre item te vinden, dus het was tijd voor een grote boost inspiratie! Ik ging maar weer eens aan de slag op Polyvore en daar vond ik génoeg leuks. Kijk maar mee op de volgende pagina...


Ah, jurkjes. Wat zijn ze geweldig! Hoewel ik nog geen één maxi dress in mijn bezit heb, ze zijn zó mooi. Ook ben ik helemaal in love met het eerste jurkje van Farfetch,, wauwie! Met zo'n ombre jurkje kun je vele kanten op gaan, ze zijn ook in veel verschillende vrolijke kleuren verkrijgbaar, dus voor ieder wat wils.

Je wordt toch spontaan door al deze vrolijke kleurtjes?! Ik in ieder geval wel. Ik ben vooral helemaal fan van de luchtige topjes, dus die van Forever 21 en Topshop staan bovenaan mijn favorieten lijstje.

Dan komen we aan bij de broeken. Ik vind vooral de broeken erg leuk die overlopen in een felle- of pastel kleur, vooral die van Asos en Shopbop vind ik dus erg tof. De eerste twee vind ik beide wat minder, maar zou ik allebei nog wel erg gaaf lijken bij andere mensen.

De shorts, aaah! Deze zijn toch wel het meest populair in de fashionwereld. Ook zie je de laatste tijd veel studs op shorts, een detail die de short dan al helemaal afmaakt. Ik kan echt geen favoriet kiezen tussen deze hierboven, ze zijn allemaal zo cute!

 Ik heb het niet heel erg met tassen (ik heb een schooltas en een gewone tas voor als ik bijvoorbeeld ga winkelen), maar toch zijn er ook genoeg leuke ombre tassen die ik wel heel tof vind. Vooral die van Urban Outfitters, die is zo klein, maar veel te schattig om te laten liggen! ;)

En dan als laatste, de sieraden. De oorbellen van Catherine Nicole en Nordstrom vind ik hélemaal geweldig, alleen die kleuren al vind ik prachtig! Ook de andere kleuren van de sieraden vind ik erg leuk, lekker zomers en fris.

En dat was het alweer! Hopelijk vonden jullie dit leuk om te zien, ik vond het in ieder geval erg leuk om zoiets te maken, dus laat maar weten of er vaker zo'n artikel moet komen.

Welke ombre kledingstukken vind jij het leukst? En heb jij al ombre items in je bezit?