Random | Lente Pictures


Ah, wat is het de laatste tijd heerlijk weer! Vinden jullie ook niet? Ik had helaas de afgelopen week niet erg veel tijd om er van te genieten door school, maar gelukkig kan dat nu wel goed met de 3 (!) vrije dagen (voor mij dan). Vandaag heb ik dan ook heerlijk gezond en genoten van het heerlijke zomer weer. Ook maakte ik wat leuke foto's, en het leuk me wel leuk om die aan jullie te laten zien. Want, jullie hebben toch geen zin in een lang en vermoeiend artikel met dit weer? Kijk maar mee naar de foto's!


Zonnebrandcrème! Niet te vergeten tijdens zulke dagen ;) . Dit is een mini van Kruidvat, vorig jaar ooit een keer gekocht voor iets van €2, handig!

Bloemetjes!

Teennagels in een zomers koraal kleurtje, én.. wat heb ik ze toch weer mooi gelakt! *uch uch* 

 Bloem

 Grassss

 Bomen, in de tuin!

 Zusje

 Bladeren

 Nothing Hill lezen voor Engels. Haha, dit stukje!

Nog meer gras..

 Én, nóg meer gras...

En dat waren de foto's alweer! Hopelijk hebben jullie vandaag een leuke dag gehad! :) 

Ben jij al lekker bij gebruind van de afgelopen dagen?